تاریخ انتشار: 1396/05/02 16:03
کد خبر: 193784

زنگ خطر برای زکی پور؛ میلاد رقیب جدی پیدا کرد

زنگ خطر برای زکی پور؛ میلاد رقیب جدی پیدا کرد

با پیوستن آرمین سهرابیان به جمع آبی‌ها کمی معادلات دفاع چپ فصل جدید پیچیده شد.
میلاد زکی‌پور که در نیم‌فصل دوم عملا بازیکن فیکس استقلال لقب گرفت به‌طوری که یعقوب کریمی هم نتوانست موقعیت او را جدی به مخاطره بیندازد و همچنین امید نورافکن مجبور شد به پست اصلی‌اش یعنی هافبک دفاعی برگردد و مگویان هم در این پست کمتر به بازی گرفته شود، حالا رقیبی جدی در کنار خود می‌بیند تا دیگر مثل فصل گذشته از آن حاشیه امنیت برخوردار نباشد. چیزی که در تمرین جدی عصر جمعه استقلال مشخص بود این بود که منصوریان خیلی سعی دارد روی آرمین سهرابیان به‌عنوان یک گزینه جدی برای پست دفاع چپ تیمش فکر کند. شاید با آمدن سهرابیان و عملکرد چشمگیری که در تمرینات دارد زکی‌پور باز مثل اوایل فصل قبل به نیمکت برگردد.
در تمرین جمعه و فوتبال درون تیمی مدتی علیرضا منصوریان در کنار سهرابیان ایستاده بود و در طول این زمان بارها نکات تاکتیکی را به او گوش زد می‌کرد.
 از طرفی هم چند پاس تک ضرب و دفاع خوب باعث شد درموت دوبار اسم او را بلند صدا بزند و او را با کف زدن تشویق کند. شرایط به‌گونه‌ای بود که انگار منصوریان کل تیم را رها کرده و فقط چسبیده به این بازیکن تازه‌وارد تا از او یک مدافع چپ ایده‌آل بسازد. این توجه ویژه کادر فنی استقلال به سهرابیان که هم از لحاظ قد و هم از لحاظ سرعت شرایط بهتری را نسبت به زکی‌پور دارد ممکن است با شروع و یا ادامه فصل برای زکی‌پور گران تمام شود و او پستی را که به سختی به‌دست آورده به راحتی از دست بدهد. البته طبیعی است به‌خاطر تجربه‌ای که زکی‌پور در مسابقات داخلی و آسیایی استقلال در لیگ شانزدهم به دست آورده است، او گزینه اول پست دفاع چپ باشد اما او خطر آرمین را هم نمی‌تواند نادیده بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ld7p8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ در جناح چپ استقلال تهران