تاریخ انتشار: 1396/05/04 18:41
کد خبر: 193271

رقابت دیدنی پرسپولیسی های سابق در اصفهان

جذابیت بزرگ هفته اول لیگ هفدهم را باید روی نیمکت‌های ورزشگاه نقش جهان اصفهان پیدا کنیم. جایی که زلاتکو کرانچار و علی دایی به عنوان سرمربیان تیم‌های سپاهان و سایپا مقابل هم قرار می‌گیرند.
رقابت دیدنی پرسپولیسی های سابق در اصفهان

علی دایی فصل گذشته هدایت نفت تهران را بر عهده داشت و دو بار با این تیم در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان قرار گرفت. اولین رویارویی در جام حذفی و در زمانی که عبداله ویسی سرمربی سپاهان بود رخ داد که بسیار جنجالی از کار درآمد. نفت تا دقایق پایانی بازی از میزبانش پیش بود که داور یک پنالتی مشکوک برای سپاهان گرفت. قضاوت داور در این صحنه دایی را عصبانی کرد و او تصمیم گرفت تیمش را از زمین خارج کند اما زود پشیمان شد. ضربه پنالتی سپاهان هم به بیرون رفت تا نفت برنده بازی شود و سپاهان از جام حذفی کنار برود. حاشیه‌های آن بازی و جنجال‌های داوری‌اش تا چند روز بحث اول رسانه‌های ورزشی بود.

دومین تقابل نفت و سپاهان هم در دور برگشت لیگ شانزدهم روی داد و این بار شاگردان ویسی در حالی که با یک گل از مهمان خود عقب بودند موفق شدند در پایان 2-1 پیروز شوند. این پیروزی برای ویسی آنقدر مهم بود که او بعد از به ثمر رسیدن گل تیمش غش کرد و راهی بیمارستان شد!

با اتفاقاتی که فصل گذشته در بازی‌های سپاهان و نفت رخ داد، دایی بخش زیادی از محبوبیت خود را در اصفهان از دست داد. مطمئنا هواداران سپاهان جمعه شب استقبال خوبی از او نخواهند کرد اما این تنها چالش دایی در ورزشگاه نقش جهان نیست. او برخلاف فصل گذشته این بار مقابل کسی قرار خواهد گرفت که چند سال پیش به شکلی عجیب در پرسپولیس برکنار شد و دایی جایش را گرفت. اتفاقی که بعدها از آن به عنوان یک اشتباه استراتژیک از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس نام برده شد. وقتی کرانچار از هدایت پرسپولیس برکنار شد این تیم در رده سوم قرار داشت اما دایی پرسپولیس را در پایان فصل در رده چهارم تحویل باشگاه داد!

حالا این دو مربی بعد از مدت‌ها این فرصت را پیدا کرده‌اند که روبروی هم قرار بگیرند و توانایی‌های خود را به رخ طرف مقابل بکشند. البته با توجه به این که این بازی در هفته اول لیگ برگزار می‌شود، پیروزی در آن برتری فنی هیچ یک را در مقابل دیگری اثبات نخواهد کرد اما دستکم می‌تواند یک دیدار انتقامی و حیثیتی باشد برای مربیان دو تیم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zen8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال/جادوگر از دسترس خارج شد/ قرارداد بازیکنان پرسپولیس ثبت نمی‌شود/ مصدومیت بی موقع بشار رسن