تاریخ انتشار: 1396/05/05 23:37
کد خبر: 192944

پرسپولیس و برانکو؛ قهرمانان همچنان در حال پرواز....

پرسپولیس در اولین بازی توانست با پیروزی بر فولادخوزستان به 3 امتیاز شیرین این بازی دست یابد.
پرسپولیس و برانکو؛ قهرمانان همچنان در حال پرواز....

پیروزی مدافع عنوان قهرمانی در اولین گام خود در فصل جدید در دیدگاه هزاران طرفدار خود، یعنی اندیشه آن ها برای دفاع از عنوان قهرمانی خود و همچنان در حال پرواز در آسمان فوتبال ایران....

شاگردان برانکو ایوانکوویچ لیگ هفدهم را با برتری دو بر صفر مقابل فولادخوزستان آغاز کردند، در سوی دیگر فولادی ها با تغییرات و خرید هایی که نسبت به فصل قبل خود داشتند و جایگزینی پورموسوی بر روی نیمکت این تیم، بسیار سردرگم ظاهر شدند و در مقابل سرخ پوشان پایتخت که کاپیتان خود را به علت مصدومیت بر روی نیمکت قرار داده بودند  توانستند مانند فصل گذشته با ارائه یک بازی زیبا و کاملا منطقی و کسب چندین موقعیت گل 2 بار دروازه فولادی ها را باز کنند.

در این بازی زیبا ابتدا وحید امیری پس از فشار حملات بر روی دروازه تیم خوزستانی در همان دقایق ابتدایی توانست گل اول را به ثمر برساند و در ادامه سرخ پوشان چند موقعیت گل را توسط بهترین گلزن فصل گذشته خود و علی علیپور از دست دادند.

در آغاز نیمه دوم که حاشیه های خود را هم داشت ، خرید جدید پرسپولیسی ها توانست روی یک ضربه سر دقیق منجر اولین گل خودش و دوم  تیمش را به ثمر برساند، تا در اولین بازی خود بتواند برای تیم محبوبش گلزنی کند.

در ادامه علی علیپور طی یک حرکت عجیب که با دریافت کارت زرد دوم خود اخراج شد تا قرمز ها ده نفره به کار خود ادامه بدهند.

 در ده دقیقه پایانی منشا مهاجم جدید پرسپولیسی ها جایگزین مهدی طارمی شد که در این لحظات پایانی فرصتی برای خود نمایی و گلزنی به او نرسید.

درپایان پرسپولیسی ها توانستند با برتری دو بر صفر مقابل فولاد در اولین گام خود پیروز باشند تا همچنان قدرت خودشان را به مدعیان لیگ اثبات کنند..

 

نویسنده: ابوالفضل کریم آبادی ( صدر )

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wabex

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



معرفی  تیم چپ پاها ی لیگ برتر