تاریخ انتشار: 1396/05/06 00:40
کد خبر: 192932

از بازی بی رمق فولاد در آزادی تا گل دقیقه آخر دو تیم بی‌پول!

بهترین بازی هفته اول لیگ در مشهد آغاز و به سر انجام رسید.
از بازی بی رمق فولاد در آزادی تا گل دقیقه آخر دو تیم بی‌پول!

 بازی فوق استثنایی حسین بادامکی میثاقیان را از اولین شکست خانگی نجات داد و اینکه باید باور کرد که با سخت کوشی و فشار هم می توان تیم بدی نبود.

سیاه جامگان متحول شده تیم خوبی ست به شرط آنکه کنار این همه سخت کوشی حسین بادامکی یک بازیکن طراح و آرام کننده که بتواند طراحی بازی را در اختیار بگیرد به تیم اضافه شود. بی هیچ ملاحظه ای حرف آخر را امروز بزنیم، سیاه جامگان مهاجم ندارد.

بازی بی روح آزادی با فاصله عمیقی که فولاد از روزهای خوبش گرفته به سود پرسپولیس تمام شد. پاسهای عمقی بی رمق فولاد سرانجامی نداشت تا دفاع منسجم پرسپولیس را آزار دهد و شجاع خلیل زاده در دفاع و حمله یک بهترین بود تا از این بازی بی رمق برای خود بی نام و نشان نماند.

استقلال خوزستان در خانه تیم ضعیف شده تراکتور را با شکست بدرقه کرد و اگرچه گل دیر هنگام بود ولی دو تیم اینقدر با شباهت به هم بازی می کردند که فقط  رنگ پیراهن آنها را از هم متمایز می کرد و در نهایت پایان شب اول از لیگ هفدهم، شیرینی برد نفت را به همراه داشت که با وجود مسایل پیش آمده و با حداقل بازیکن ذخیره در خانه خود سه امتیاز شیرین را مثل عسل با نفت قاطی و در پایتخت نگه داشت و اینکه سپیدرود را هشدار داد که فانوس سقوط به لیگ یک را به شرط نیافتن راه چاره در دست دارد.

شب اول به فوتبال ایران این گزارش را داد که تیمها فاقد تاکتیک اند و حوادث گل در میان دروازه ها می رویاند که قشنگ نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eqjj6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در چهارمین دربی/ روز واقعه برای منصوریان