تاریخ انتشار: 1396/05/06 19:40
کد خبر: 192763

خرید جدید طلایی پوشان اصفهان: استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی اند ولی ما هم نا امید نیستیم

خرید جدید طلایی پوشان اصفهان: استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی اند ولی ما هم نا امید نیستیم

عزت‌الله پورقاز مدافع ملی‌پوش تیم سپاهان باید در اولین دیدار لیگ برتر به مصاف تیم سابق خود سایپا برود؛ بازیکنی که در آخرین دیدار تدارکاتی تیمش مقابل ذوب‌آهن به دلیل یک اتفاق پیش‌بینی‌نشده از بازی اخراج شد. صحبت‌های پورقاز درباره آخرین وضعیت خود و تیم سپاهان را می‌خوانید.

  •     نظرت درباره شرایط کلی سپاهان چیست؟

تیم شرایط خوبی دارد و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم، استارت لیگ را می‌زنیم که مدعی قهرمانی باشیم. اولین بازی همیشه سخت است و غیرقابل پیش‌بینی.

  •      جالب است در اولین بازی باید به مصاف تیمی بروی که فصل قبل را در آنجا سپری کردی. در این‌باره برایمان بگو.

من خاطرات خوبی را در همان نیم‌فصل با تیم سایپا داشتم. معمولا در هر تیمی که بازی می‌کنم بعد از جدایی با احترام از آن یاد می‌کنم. هرچند یک مبلغ سنگین از سایپا طلب دارم ولی آقای درویش قول دادند آن را پرداخت کنند. دوست‌های خوبی در آن تیم دارم. از لحاظ فنی هم باید بگویم تیم‌های آقای دایی هجومی بازی می‌کنند و این مساله باعث می‌شود ما کار راحت‌تری داشته باشیم و بازی خوبی هم شاهد باشیم.

  •      به نظرت ورزشگاه نقش‌جهان پر شود؟

من خیلی دوست دارم هواداران بیایند و ورزشگاه را پرکنند تا با حمایت آنها استارت خوبی را بزنیم. با توجه به اینکه اول لیگ هستیم حضور پرشور آنها خیلی می‌تواند به ما کمک کند.

  •      تیم سپاهان تقریبا اکثر بازی‌های تدارکاتی پیش از شروع فصل خود را با شکست پشت سر گذاشته، به نظرت این موضوع می‌تواند در روند فنی‌تان در مسابقات لیگ برتر تاثیرگذار باشد؟

سپاهان تیم بزرگی است. طبیعی است وقتی که چند بازیکن نباشند برای هماهنگی نفرات جدید کار سخت می‌شود اما در کل باخت در بازی دوستانه دلیل نمی‌شود ما در لیگ هم نتوانیم کار خود را به شکل مناسب ادامه دهیم.

  •      کار کردن با کرانچار چطور است؟

کارنامه آقای کرانچار در فوتبال ایران مشخص است. حالا که با او کار می‌کنم به‌طور ملموس حس می‌کنم یک مربی فهمیده و دارای کلاس بالاست. تمام سعی او این است یک تیم قدرتمند را آماده و راهی مسابقات کند.

  •      راستی دلیل اخراجت در بازی دوستانه با ذوب‌آهن چه بود؟

چیز مهمی نبود. یک بازیکن حریف حرفی زد و من آن را به داور انتقال دادم ولی داور حرفی زد که انتظار نمی‌رفت، در نهایت هم موضوع را جدی گرفت و من را اخراج کرد. با این حال هرچه بود تمام شد.

  •      برخی کارشناسان معتقدند جام قهرمانی لیگ برتر بین تهران و اصفهان تقسیم خواهد شد، نظر تو در این‌باره چیست؟

الان واقعیتی که وجود دارد اینکه استقلال و پرسپولیس مدعی هستند اما دلیل نمی‌شود سایر تیم‌ها از جمله تیم ما ناامید باشند. یکی از اهداف اصلی که من به تیم سپاهان آمدم این بود که مدعی کسب عنوان قهرمانی باشیم.

  •      الان خودت از لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار داری؟

شرایط بسیار خوبی دارم و همه‌چیز عالی است. امیدوارم اتفاقات خوبی برایم بیفتد. به تیم بزرگ و خوبی آمده‌ام که تماشاگران پرشور و زیادی هم دارد. با توجه به اینکه سال جام‌جهانی است همه تلاشم را می‌کنم یک فصل ایده‌آل را پشت سر بگذارنم تا جزو مدعوین به تیم ملی در این رویداد بزرگ باشم.

  •      چرا به‌جای حضور در تیم‌های استقلال و پرسپولیس به سپاهان رفتی؟

با توجه به شرایطی که داشتم سپاهان بهترین تیم برایم بود، دوست داشتم جایی باشم که حاشیه نداشته باشد. اهل در بوق و کرنا کردن موضوعات پیرامونی خودم نیستم. از انتخاب سپاهان هم خیلی راضی‌ام. می‌خواهم در کنار بازیکنان دیگر آمار کمترین گل خورده را از خود به‌جا بگذاریم.

  •      مشکل مالی در تیم سپاهان نداری؟

درکل در مجموعه سپاهان هیچ مشکلی وجود ندارد. به‌تازگی خانه‌ای هم در اصفهان گرفته‌ام و از شنبه پدر و مادرم می‌آیند کنارم باشند تا تنها نباشم. پدر و مادرم تمام زندگی من هستند، وقتی در تهران بودم هم آنها همیشه کنارم بودند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orwvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان در محاصره 6پرسپولیسی