تاریخ انتشار: 1396/05/06 21:44
کد خبر: 192734

برگ برنده پرسپولیسی ها برای رسیدن به گل

به مانند فصل گذشته سر زن های خوبی در پرسپولیس حضور دارند و همین مسئله شانس سرخپوشان را روی ارسال ها و ضربات شروع مجدد بالا می برد.
برگ برنده پرسپولیسی ها برای رسیدن به گل
نفرات جدید تیم مانند شجاع خلیل زاده و شایان مصلح سر زن های خوبی هستند. مصلح به واسطه قد و قامت خود به خوبی ضربه سر می زند. خلیل زاده نیز بارها در لیگ برتر با ضربات سر گلزنی کرده و مقابل فولاد نیز با یک پرش خوب پرسپولیس را از همین طریق به گل رساند. گادوین منشا نیز با وجود قد و قامتش پرش های بلندی دارد.
در فصل جدید شمار سر زن های پرسپولیس افزایش پیدا کرده است. علاوه بر خریدهای تازه بازیکنانی همچون مهدی طارمی، محمد انصاری، علی علیپور، وحید امیری، حسین ماهینی و سید جلال حسینی همگی در ضربات شروع مجدد خطرناک هستند و شانس پرسپولیس را برای رسیدن به گل بالا می برند.
همچنین در پرسپولیس بازیکنانی حضور دارند که روی ارسال ها شانس این تیم را بالا می برند. محسن مسلمان یکی از مهم ترین هافبک های دو سال اخیر لیگ ایران ضربات شروع مجدد را با دقت بالایی روی دروازه ارسال می کند. حتی زمانی که سروش رفیعی در پرسپولیس حضور داشت مسلمان در اکثر موارد پشت توپ قرار می گرفت. به نظر می رسد در طول فصل جدید توانایی بالای پرسپولیسی ها روی ضربات شروع مجدد مزیتی بزرگ برای آنها باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jnozz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چیدمان ذهنی برانکو برای فصل جدید لو رفت