تاریخ انتشار: 1396/05/11 13:39
کد خبر: 191693

نبرد استقلال با هم نام خوزستانی اش با چند تغییر در ترکیب؛ جوان ها بر می گردند

نبرد استقلال با هم نام خوزستانی اش با چند تغییر در ترکیب؛ جوان ها بر می گردند

شکست برابر صنعت نفت در افتتاحیه لیگ هفدهم، همه آنچه در نمایش استقلال دیده شد، نبود. تیم منصوریان جز اینکه شکست خورد، هرگز بازی خوبی انجام نداد و گویا با همان مشکل عدم هماهنگی لیگ قبل روبروست. منصوریان اما برای بازی این هفته برابر استقلال خوزستان، قصد دارد ترکیب تیمش را تغییر بدهد و به جوانانی میدان بدهد که در آبادان، اجازه بازی و همراهی استقلال را نداشتند.

برابر استقلال خوزستان، مجید حسینی به ترکیب اصلی برمی گردد و جانشین عظیم گوک می شود که نمایش بدی در آبادان نداشت ولو اینکه خطای پنالتی تعیین کننده سرنوشت بازی را انجام داده باشد. حسینی و منتظری، زوجی هستند که خیلی ها روی شان حساب کرده اند.

در مرکز زمین هم، امید نورافکن کنار روزبه چشمی قرار می گیرد تا کمربند میانه زمین تیم منصوریان محکم تر از همیشه باشد. با این اتفاق، داریوش شجاعیان یک خط جلوتر می رود تا به عنوان یکی از مردان خط سوم بازی کند و این یعنی خروج جابر انصاری از ترکیب آبی ها.

سرور جپاروف هم به احتمال فراوان در ترکیب اصلی قرار می گیرد تا مرد ریتم دهنده آبی ها باشد. با حضور او، یکی از بین سجاد شهباززاده و حسن بیت سعید از ترکیب اصلی خارج می شوند. البته این احتمال وجود دارد که هر دو نفر بازی را از روی نیمکت تماشا کرده و علی قربانی وارد ترکیب اصلی شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xb5rl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست باز علیرضا منصوریان برای انتخاب سبکی شبیه پرسپولیس تا سیستم یوونتوسی