تاریخ انتشار: 1396/05/11 13:58
کد خبر: 191691

انتخاب سیدجلال به عنوان بهترین مدافع سلیقه ای بود

انتخاب سیدجلال به عنوان بهترین مدافع سلیقه ای بود

 مرتضی اسدی مدافع مستحکم و باتجربه صنعت‌نفت آبادان اعتقاد دارد در لیگ هفدهم بازیکنان بااستعداد و توانمندی راهی تیم ملی فوتبال خواهند شد. اسدی در خصوص مصدومیتش در بازی مقابل استقلال، بازی این هفته مقابل سایپا و موارد دیگر به سوالات همشهری‌ پاسخ می‌دهد.

در خصوص مصدومیتی که برایت ایجاد شد صحبت کن.

متاسفانه از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شدم و کادر پزشکی صلاح دید تعویض شوم تا شرایط بدتر نشود. در حال حاضر هر روز سه‌مرتبه فیزیوتراپی انجام می‌دهم و تمام سعی‌ام را می‌کنم تا برای بازی با سایپا آماده شوم.

بازی اول را با پیروزی مقابل استقلال پشت سر گذاشتید. بازی با  این تیم چطور بود؟

استقلال تیم پرمهره و خیلی خوبی دارد و این فصل بسیار تقویت شده است. خداراشکر شرایط خیلی خوبی داشتیم و توانستیم بازی را از ابتدا در اختیار بگیریم و گل برتری را به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم کسب 3امتیاز در اولین بازی آن هم مقابل تیم پرطرفدار استقلال بسیار خوب و روحیه‌بخش بود.

شرایط آمادگی و کلی صنعت‌نفت را در این فصل چطور ارزیابی می‌کنی؟

صنعت‌نفت این فصل پوست‌اندازی کرده و بازیکنان جوان و خوبی به این تیم اضافه شده‌اند. بازیکنانی همچون امید جهانبخش، علی عبدالله‌زاده و حسین ساکی توانایی بالایی دارند که مطمئن باشید و نظر کی‌روش را جلب خواهند کرد و به تیم ملی دعوت خواهند شد. به اعتقاد من صنعت‌نفت این فصل شرایط خیلی خوبی پیدا کرده و روحیه پیروزی در این تیم بسیار بالا رفته است.

فکر می‌کنی صنعت‌نفت در پایان لیگ چه جایگاهی را کسب می‌کند؟

واقع تیم خوبی داریم. به نظرم کسب رتبه تک‌رقمی کمترین حق صنعت‌نفت است و کسب سهمیه هم دور از دسترس نیست.

بازی این هفته را مقابل سایپا چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

سایپا تیم بسیار خوبی است که با حضور علی دایی حتما به دنبال کسب 3امتیاز خواهد بود اما ما برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم و تمام تلاشمان را می‌کنیم که از هفته‌های ابتدایی تمام امتیازات را جمع

کنیم.

نظرت در خصوص انتخاب سیدجلال حسینی به عنوان بهترین مدافع سال گذشته چیست؟

سیدجلال مدافع و بازیکن قابلی است و کسب این عنوان مبارکش باشد اما به اعتقاد من فدراسیون در خصوص این‌گونه انتخاب‌ها سلیقه‌ای برخورد می‌کند و جوایز را بین بازیکنان تیم قهرمان توزیع می‌کند. به نظرم سیدجلال هم سلیقه‌ای انتخاب شد چون فصل پیش مدافعان بسیار خوبی در لیگ حضور داشتند که لیاقت کسب این عنوان را داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9rpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد به سجاد شهباززاده؛ چرا به مراسم سایپا رفتی؟