تاریخ انتشار: 1396/05/12 15:49
کد خبر: 191446

شکست تراکتورسازی مثل آب خوردن است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس شرایط این تیم را برای بازی با تراکتورسازی تبریز و همچنین قهرمانی در رقابت های لیگ برتر ایده آل توصیف کرد.
شکست تراکتورسازی مثل آب خوردن است

رضا شاهرودی در خصوص شرایط پرسپولیس برای بازی در هفته دوم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی گفت:

 

فکر می کنم یکی از بهترین تیم های چندین سال اخیر در اختیار پرسپولیس است. معمولا برد قاطعانه در هفته اول رقابت ها کار سختی است اما پرسپولیس این کار را کرد. حالا هم فکر می کنم این تیم می تواند خیلی راحت، تراکتورسازی را در تبریز شکست دهد.

 

رضا شاهرودی افزود:

برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم، بهترین فرمول را در نظر گرفته است. اسکلت اصلی این تیم حفظ شده است و با بازیکنان جدیدش می تواند از عنوان قهرمانی در لیگ برتر دفاع کند.

 

رضا شاهرودی درباره احتمال موفقیت پرسپولیس در دیدار با الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:

 

بازی خیلی سخت و بزرگی است. فکر می کنم اگر بازیکنان بتوانند باهوش ظاهر شوند خواهند توانست این تیم را هم شکست دهند و یک مرحله جلوتر بروند.

 

وی درباره کمک های مالی هواداران پرسپولیس به حساب این باشگاه، برای پرداخت مطالبات مربوط به مانوئل ژوزه و دستیارانش تصریح کرد:

 

رقم بسیار زیادی است و مشخص است با چنین پول هایی نمی توان آن را پرداخت کرد. جا دارد مسئولان نیز به اندازه هواداران به فکر باشند. واقعا اگر وزارت ورزش و جوانان نمی تواند پرسپولیس و استقلال را حمایت مالی کنند بهتر است آنها را به بخش خصوصی واگذار کرده تا هم درآمدزایی داشته باشند هم بتوانند در چرخه مناسب حرکت کنند تا مشکلات ریز و درشت نداشته باشند که هواداران را نگران کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yd6ve

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور شانس پیروزی بیشتری نسبت به پرسپولیس دارد