تاریخ انتشار: 1396/05/14 20:11
کد خبر: 190936

زنگ خطر علیپور برابر طارمی و منشا

با پایان محرومیت علی علیپور این بازیکن نیز به جمع رقابت برای حضور در خط حمله پرسپولیس در دیدار برابر نفت تهران اضافه شد.
زنگ خطر علیپور برابر طارمی و منشا

علی علیپور که آماده ترین مهاجم برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود با انگیزه زیادی در سوپرکاپ حاضر شد و یکی از برترین بازیکنان این تیم نیز بود. او در بازی برابر فولاد خوزستان نیز توانست عملکرد مناسبی از خود به جا بگذارد که البته در دقایق پایانی با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. این اخراج کار پرسپولیس را با توجه به ناآمادگی مهدی طارمی و گادوین منشا برابر تراکتورسازی سخت کرد و البته مهاجم نیجریه‌ای این تیم توانست به خوبی از روی ضربه ایستگاهی زننده یکی از گل‌های این تیم در تبریز باشد.

 
با این حال علی علیپور اکنون با بازگشت به تمرینات و آماده سازی برای دیدار با نفت تهران یکی از گزینه‌های اصلی برانکو ایوانکوویچ برای جدال با شاگردان حمید درخشان محسوب می‌شود. مهدی طارمی با توجه به دوری از تمرینات آماده سازی پیش فصل هنوز از آمادگی کامل و فرم ایده آل خود دور است و گادوین منشا نیز بعد از عمل جراحی که پشت سر گذاشت، نتوانسته به خوبی در ترکیب این تیم حاضر شود و بازیکن 90 دقیقه‌ای محسوب نمی‌شود. موضوعی که می‌تواند باعث شود علیپور با توجه به آمادگی‌اش به گزینه اول برانکو ایوانکوویچ تبدیل شود و از این فرصت برای حضوری ثابت در ترکیب این تیم سود ببرد.
 
علیپور که به خوبی از شرایط سخت آینده خود در این تیم بعد از آمادگی مطلوب طارمی و منشا آگاه است به دنبال این است تا در روزهای ابتدایی فصل از فرصت به وجود آمده استفاده کند و جایگاهی در این تیم کسب کند.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnb9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منشا گل‌ زد و طارمی در حسرت ماند!/ مهر تایید کمال در سیستم جدید برانکو