تاریخ انتشار: 1396/05/15 15:14
کد خبر: 190768

آلرژی استقلالی‌ها به تمرینات مک‌درموت!

آلرژی استقلالی‌ها به تمرینات مک‌درموت!

استقلال همچنان مصدوم می‌دهد. تیمی که به عنوان استقلال پر مهره شناخته شد، حالا در هر بازی حداقل یک مصدوم رو می‌کند. تنها دو هفته از لیگ گذشته و استقلال پنج مصدوم را به اسم خود ثبت کرده. به این پنج نفر دو آسیب دیده از فصل گذشته را هم که اضافه کنیم، جمع مصدومان این تیم هفت نفر می‌شود.
نکته قابل توجه این است که سه مصدوم استقلال در تمرینات بدنسازی این تیم روی دست منصوریان گذاشته شدند، همان اردویی که استقلال تیم پزشکی‌اش را همراه خود نبرده بود.  باقری، اسماعیلی و پادووانی با سابقه در مصدومیت رهاورد تمرینات فشرده مک‌درموت در اردوی ارمنستان بودند تا جایی که در دو هفته اول غایب اصلی استقلال باشند. عظیم گوک و خسرو حیدری در تمرینات استقلال در تهران مصدوم شدند تا آسیب‌دیدگی آنها هم بی‌تاثیر از تمرینات استقلال نباشد. بازی با استقلال خوزستان که خسرو حیدری تا پنج دقیقه مانده به بازی در ترکیب استقلال بود اما مصدومیت او سبب شد تا منصوریان وریا را به زمین بفرستد.
با این‌حال علیرضا منصوریان امیدوار است که هر چه زودتر تمامی بازیکنانش را در اختیار داشته باشد. فرشید اسماعیلی و فرشید باقری قبل از شروع لیگ برتر دچار مصدومیت شدند و دو بازی ابتدایی لیگ برتر را از دست دادند. این دو بازیکن البته هنوز به شرایط بازی نرسیده‌اند و احتمال حضورشان در بازی با تراکتورسازی کم است. پادووانی دیگر مصدوم استقلال اما وضعیت بهتری دارد و او این شانس را دارد که به بازی مقابل تراکتورسازی برسد. البته معلوم نیست که اگر او به شرایط بازی برسد، منصوریان از این بازیکن استفاده کند یا خیر. خسرو حیدری هم که قبل از این بازی مصدوم شد ولی به نظر می‌رسد که او بتواند در بازی بعدی به میدان برود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3waqdr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دردسر جدید؛ یک بازیکن دیگر به مصدومان استقلال تهران اضافه شد