تاریخ انتشار: 1396/05/15 15:44
گسترش فولاد ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ برتر؛
کد خبر: 190760

دفاع ضعیف؛ پای یک استقلالی در میان است!

گسترش فولاد تبریز با دریافت 7 گل در دو بازی ضعیف‌ترین خط دفاعی لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.
دفاع ضعیف؛ پای یک استقلالی در میان است!

 تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در دو بازی گذشته خود در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم 4-1 باخت و در در بازی هفته دوم نیز مقابل ذوب آهن اصفهان با نتیجه 3-0 باخت تا آنها در رده اول ضعیف ترین خط دفاعی لیگ برتر و در رده دوم ضعیف ترین خط هجومی لیگ برتر قرار گیرند.

نکته جالب درخصوص تیم لوکا بوناچیچ تغییر گسترده ترکیب این تیم در دو هفته ابتدایی لیگ برتر است. بوناچیچ آنقدر سر گردان شده است که بدون حضور مهاجم نوک شش دانگ و چهارچوب شناس وارد زمین مسابقه شده است. مهاجم آبی‌پوشان در هفته اول رضا خالقی فر و یوسف سیدی بودند که هر دو پلی میکر هستند و در هفته دوم نیز از علیرضا ارجمندیان و خالقی فر در خط حمله خود استفاده کرد درحالی که ارجمندیان یک وینگر سرعتی است.

تغییرات اساسی بوناچیچ در خط دفاعی نیز بسیار مشهود بوده است و نکته جالب اینکه او به مدافع میلیاردی و سکو نشین فصل گذشته استقلال اعتماد کامل دارد. بوناچیچ در دو هفته گذشته از امین حاج محمدی در ترکیب ثابت خود بهره برده است و اشتباهات فراوان وی در دو بازی گذشته از دیدگان هیچ کس پوشیده نیست و با این روال، باید خبر جدایی بوناچیچ قبل از هفته پنجم را رسانه‌ای کرد زیرا مدیران گسترش فولاد با هزینه چندین برابری خواهان کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند و با شرایط فعلی، هیچگاه به آن دست نخواهند یافت.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnbr8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره سابق استقلال در راه تیم تبریزی