تاریخ انتشار: 1396/05/15 18:34
کد خبر: 190721

درخواست گل محمدی از داوران؛بازی های تراکتور را با دقت بیشتری قضاوت کنید

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، گفت: این خوب نیست که زمین اصلی محل تمرینات تیم را برای تیم دیگری بگیرند و نگرانی تازه‌ای برای همه عوامل باشگاه ایجاد کنند. چرا سال گذشته تمرینات ماشین سازى در این زمین انجام نشد؟
درخواست گل محمدی از داوران؛بازی های تراکتور را با دقت بیشتری قضاوت کنید

یحیی گل‌محمدی با تحسین بازیکنانش که در دو مسابقه ابتدایی لیگ نمایش قابل قبولی داشتند از داوران درخواست کرد بازی‌های تراکتورسازی در این روزها و هفته‌های سرنوشت ساز را با دقت بیشتری قضاوت کنند تا با برخی اشتباهات سرنوشت ساز حاصل زحمات شاگردانش از دست نرود.

گل محمدی همچنین پیرامون وضعیت زمین محل تمرین تراکتورسازی همچنین اتفاقات داوری در بازی با پرسپولیس و حمایت همه جانبه هواداران تراکتورسازی از این تیم نکات جالبی را مطرح کرد.

شما در کنفرانس بعد از بازی اعتقاد داشتید بعضی تصمیمات داوری در این مسابقه مشکوک بوده و باید مورد بررسی قرار گیرد، فکر می‌کنید اشتباهات داوری در نتیجه بازی با پرسپولیس تاثیرگذار بود؟

من ابتدا در خصوص این موضوع اطمینان نداشتم اما مرور فیلم‌های مسابقه نشان داد که متاسفانه اشتباهات داوری باعث شکست ما شده است. بنا بر نظرات کارشناسان که در رسانه‌ها دیدیم دو اشتباه داوری در گل پرسپولیس و همینطور یک صحنه حساس برای ما که می‌توانست پنالتی باشد دیده نشد و نتیجه به طور کلی تغییر کرد.‌ می‌توانستیم در این بازی پیروز باشیم اما با همین اشتباهات به سادگی شکست خوردیم و 3 امتیاز حساس را از دست دادیم. من برای کار داوران پرتلاش ایرانی ارزش زیادی قائل هستم و تردید ندارم که این اشتباهات غیر عمدی است اما خواهش می‌کنم شرایط ویژه ما را درک کنند. با وجود همه مشکلات و کمبود بازیکن تیم ما به سختی مبارزه می‌کند و خوشبختانه بازی‌های خوبی هم انجام می‌دهیم. درست نیست که این زحمات به راحتی با یک اشتباه ساده به هدر برود و نتیجه را به خاطر اشتباهات اینچنینی از دست بدهیم. خواهش می‌کنم داوران در بازی‌های ما مثل همه مسابقات دیگر دقت بیشتری داشته باشند که شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

از عملکرد شاگردانتان در این دو مسابقه تا چه حد راضی بودید؟

ما در این دو بازی مستحق شکست نبودیم و باید بگویم از عملکرد اعضای تیم راضی هستم چون بخش زیادی از برنامه‌ها و خواسته‌های ما در زمین اجرا می‌شود اما متاسفانه به نتیجه ای که حق واقعی ماست دست پیدا نمی‌کنیم. ما گل های ساده‌ای دریافت می‌کنیم که اتفاق خوبی نیست و در واقع دریافت همین گل ها کار ما را سخت می‌کند. امیدوارم در بازی‌های بعدی با تمرکز بیشتر این مشکل را حل کنیم و بتوانیم به آنچه که استحقاقش را داریم دست یابیم.

هواداران تراکتورسازی هم در این دو بازی از عملکرد تیم راضی بودند و حتی بعد از شکست با تمام وجود شما را تشویق کردند.

باید از رفتار تماشاگران و حمایت همه جانبه آنها تشکر کنم که با تمام وجود در این بازی کنار ما بودند. تشویق‌های آنها که تا دقایقی بعد از پایان بازی ادامه داشت واقعا ما را شرمنده کرد. تماشاگری که یک صدا و با انرژی در تمام دقایق بازی به این شکل از تیم محبوبش حمایت می‌کند و حتی بعد از شکست با شعار عیبی یوخ و با آن شور و اشتیاق از ما حمایت می‌کند واقعا یک الگوی مثال زدنی است. هواداران ما سطح فرهنگ و درک فوتبالی خودشان را به خوبی نشان می‌دهند که از تیم انتظار بازی خوب و زیبا را دارند. ما هم امیدواریم با کسب نتیجه مناسب پاسخ حمایت پرشورها را بدهیم.

ما فقط شرمنده این هوادار هستیم که نتیجه دو بازی اول را از دست دادیم اما مطمئن باشید با تمام وجود برای جبران این نتایج تلاش می‌کنیم و دست از مبارزه نمی‌کشیم. در این دو بازی شرمنده هواداران شدیم و نتوانستیم امتیازی کسب کنیم ولی واقعا مستحق این شکست‌ها نبودیم. تمام تلاشمان را می‌کنیم سخت تر از گذشته کار می‌کنیم تا بتوانیم جبران کنیم. بازی بعدی مقابل استقلال در تهران هم مسابقه آسانی نخواهد بود اما به خوبی می دانیم که تراکتورسازی در همه جای ایران هوادار دارد و تماشاگر وفادار ما در ورزشگاه آزادی هم تیم محبوبشان را تنها نمی گذارند. امیدواریم پرشورها اینبار هم در کنار ما باشند و برای تشویق تیم به ورزشگاه بیایند.

اخباری در خصوص دلخوری شما از تداخل تمرینات با ماشین سازی در زمین لشگر عاشورا مطرح شده‌،‌ این خبر صحت دارد؟

بحث دلخوری شخصی من نیست اما حقیقت این است که زمین اصلی تمرین ما از ابتدای فصل زمین لشگر عاشورا بود. ما هم با توجه به سبک کاری خودمان همچنین تعداد محدود بازیکنان نیاز داریم که در یک زمین خوب تمرین کنیم. زمین مسطحی که پستی و بلندی نداشته باشد و موجب مصدومیت بازیکن نشود. تا آغاز لیگ شرایط نسبتا خوبی در این زمین داشتیم و من هم تشکر می‌کنم از همکاری مسئولان این مکان اما متاسفانه امکان استمرار این همکاری وجود ندارد. حضور تیم ماشین سازی طبیعتا موجب تداخل تمرینات می‌‌شود و حالا که لیگ آغاز شده شاهد هستیم محل تمرین ما به تیم دیگری واگذار می‌شود. ما با این شرایط باید قید تمرین کردن در این زمین را بزنیم و به دنبال محل دیگری برای پیگیری تمرینات باشیم. حالا که ما با مشکلات مختلف مواجه هستیم کیفیت زمین برای تیم یک مسئله حیاتی است‌ و پیدا کردن زمین تمرین مناسب کار سخت و دشواریست این خوب نیست که زمین اصلی محل تمرینات تیم را برای تیم دیگری بگیرند و نگرانی تازه ای برای همه عوامل باشگاه ایجاد کنند.

چرا سال گذشته تمرینات ماشین سازى در این زمین انجام نشد؟ مسئولان ماشین سازی قطعا به خوبی می‌دانستند که این زمین محل تمرین ماست و به خوبی می‌دانستند که زمین تمرین تراکتورسازى شرایط تمرین کردن را ندارد. طبیعتا انتظار نداشتیم که بخواهند مکان تمرین ما را در اختیار بگیرند و از سوی دیگر انتظار داشتیم با این درخواست موافقت نشود و این مسئله تعجب بر انگیز است. مجموعه این اتفاقات باعث تاسف است و قطعا به تیم لطمه می‌زند. من هم به خاطر حفظ شأن و شخصیت باشگاه بزرگ تراکتورسازى اعلام کردم دیگر در ورزشگاه لشگر عاشورا تمرین نخواهیم کرد و به دنبال مجموعه دیگری خواهیم بود. چرا که ما در برابر هیچ مشکلی تسلیم نخواهیم شد و به کار خودمان ادامه می دهیم.

وضعیت زمین اختصاصی ورزشگاه تراکتورسازی چگونه است؟

وضعیت زمین ما خیلی بهتر از قبل شده اما مشکل اینجاست که نمی‌توانیم تمامی تمرینات و بازی‌های دوستانه را در این زمین برگزار کنیم چون به چمن فشار بیش از حد وارد می شود. لازم است به شکل همزمان دو زمین مناسب در اختیار داشته باشیم. به همین دلیل برخی از جلسات تمرین در زمین لشگر عاشورا برگزار می‌شد و بعضی دیگر هم در زمین خودمان. حالا که زمین لشگر عاشورا را از دست دادیم باید به دنبال یک زمین تمرین دیگر هم باشیم تا چمن ورزشگاه خودمان آسیب جدی نبیند.

بعضی از بازیکنان تیم نسبت به شرایط زمین ورزشگاه یادگار هم اعتراض داشتند.

طبیعتا بعد از یک مسابقه سخت و حساس بچه ها ناراحت بودند و ممکن است تمرکز کافی نداشته باشند اما من فکر می‌کنم زمین ورزشگاه یادگار شرایط خوبی دارد و ما هم از کیفیت زمین راضی هستیم. برای ترمیم و بازسازی این زمین زحمات زیادی کشیده شده که از همه مسئولان این بخش تشکر می‌کنیم. امیدوارم باز هم روند رسیدگی به این ورزشگاه ادامه داشته باشد و همچنان کیفیت چمن حفظ شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbrow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست گل‌محمدی از تراکتوری‌ها و توصیه مربی بدنساز به بازیکنان