تاریخ انتشار: 1396/05/15 20:13
شاگردان یحیی؛ 2گل از 2بازی از ضربات ایستگاهی
کد خبر: 190693

نقطه ضعف تراکتورسازی و امیدواری استقلال به گلزنی

دو گل از سه گلی که فرزین گروسیان، دروازه‌بان تراکتورسازی در دو هفته اول خورده روی ضربات ایستگاهی بوده است.
نقطه ضعف تراکتورسازی و امیدواری استقلال به گلزنی

در هفته اول گل میثم دورقی برای استقلال خوزستان که موجب شکست تراکتورسازی شد روی اشتباه مسلم گروسیان زده شد. گل‌محمدی این هفته هم به او اعتماد کرد و در بازی با پرسپولیس او را به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم‌اش نگه داشت. گل اول پرسپولیس هم روی ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه گادوین منشا زده شد. منشا، توپ را به همان زاویه‌ای زد که گروسیان ایستاده بود و او نتوانست توپ را مهار کند و البته ناهماهنگی او با دیوار دفاعی‌اش هم بی‌تاثیر نبود.

دو اشتباه گروسیان در دو بازی اول احتمالا یحیی گل‌محمدی را به فکر انداخته است که گروسیان را هم‌چنان در ترکیب اصلی تیم‌اش حفظ کند یا نه. او سه دروازه‌بان جوان دیگر هم دارد.

آن‌ها این هفته باید با استقلال در تهران بازی کنند. گروسیان از طرفی تجربه دو بازی قبلی لیگ برتر را دارد و راحت‌تر می‌تواند با فضای استادیوم آزادی کنار بیاید. از طرف دیگر یحیی برای استفاده از او باید خطر تکرار اشتباه دو بازی گذشته را هم بپذیرد. در صورتی که یحیی گل‌محمدی تصمیم بگیرد گروسیان را بیرون بگذارد احتمالا حسین بهرامی جانشین او خواهد شد و برابر استقلال بازی خواهد کرد. البته درباره دروازه تراکتورسازی احتمالا گل‌محمدی به نظر ژوزه مندز، مربی دروازه‌بان‌های برزیلی‌اش اعتماد خواهد کرد. مربی برزیلی‌ای که پیش از شروع فصل گفته بود 4 دروازه‌بان آینده‌دار در تراکتورسازی هستند و از آ‌ن‌ها راضی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xbrqb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



احترام و پاسخگویی فرق بین تراکتورسازی و استقلال

قرعه ای که برای سرمربی استقلال رضایت بخش است
بررسی دیدارهای استقلال به 3بخش 5 هفته ای؛