تاریخ انتشار: 1396/05/15 20:58
کد خبر: 190672

سرگردانی نظرمحمدی در سپیدرود؛ علی نظر هنگ کرد!

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گویا دچار سرگردانی اساسی شده است.
سرگردانی نظرمحمدی در سپیدرود؛ علی نظر هنگ کرد!

 سپیدرود رشت درحالی در بازی خانگی هفته دوم لیگ برتر مقابل سیاه جامگان مشهد شکست خورد که آخرین باخت این تیم در بازیهای خانگی به دو سال قبل و زمان حضور این تیم در لیگ دو باز می‌گردد و رشتی‌ها به تیمی باختند که فصل گذشته را با ناز و نعمت در لیگ برتر ماندنی شدند.

سپیدرود آنقدر در بازی با سیاه جامگان بد بود که در طول 90 دقیقه بازی بیش از 4 موقعیت گل نتوانستند روی دروازه حریف ایجاد کنند و مهمتر از اینها، استفاده نامطلوب علی نظرمحمدی از بازیکنانش بود.

نظرمحمدی در حرکتی عجیب از میلاد قربانزاده در پست دفاع راست استفاده کرد. بازیکنی که فصل قبل وینگر چپ بود و در اکثر بازیها یا گل می‌زد، یا پنالتی می‌گرفت و یا پاس گل می‌داد و درحالی که سپیدرود مدافع راست روی نیمکت داشت، هنوز معلوم نیست نظرمحمدی به چه علت از قربانزاده در دفاع راست استفاده کرده است.

درحالی که میانگین سنی سپیدرود بسیار بالاست و بازیکنان مسن زیادی روی نیمکت این تیم می‌نشینند و در نیمه دوم به میدان می‌آیند اما کارایی لازم را ندارند و تنها کسی که پاسخگوی این باخت های سپیدرود است، علی نظرمحمدی و کادرفنی تیم سپیدرود رشت می باشد و باید دید در هفته سوم قرمز پوشان چه کار خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45peq9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل باخت سپیدرود مقابل نفت فاش شد