تاریخ انتشار: 1396/05/17 13:55
کد خبر: 190326

ایرانپوریان: گل زدن به مهدی رحمتی اصلا آسان نیست

محمد ایرانپوریان مدافع باتجربه تراکتورسازی امیدوار است تیمش با همین بازیکنان جوان نتایج خوبی بگیرد؛ اتفاقی که در دوهفته ابتدایی لیگ نیفتاده و هواداران تبریزی را نگران کرده است.
ایرانپوریان: گل زدن به مهدی رحمتی اصلا آسان نیست

ایرانپوریان باتوجه به مشکلات تراکتور در خط دفاع کار سخت‌تری دارد و باید حواسش به مدافعان دیگر باشد. در بازی با پرسپولیس هم ایرانپوریان تلاش کرد که همراه خط دفاعی جوان این تیم، دروازه را بسته نگه دارند اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت نتیجه را واگذار کردند. ایرانپوریان در آستانه بازی حساس مقابل استقلال گفت‌وگوی کوتاهی با همشهری‌ انجام داد.

   بعد از بازی با پرسپولیس شما انتقاد زیادی از چمن یادگار کردید که مسئولان تبریز این انتقادات را بهانه‌گیری عنوان کردند.

چه بهانه‌ای؟ پرسپولیسی‌ها هم که بردند بهانه آوردند؟ واقعا زمین یادگار خراب شده و در این زمین نمی‌توان فوتبال بازی کرد و فوتبالی‌ها به‌خوبی می‌توانند این مساله را بگویند. حتی گسترشی‌ها و بازیکنان پارس‌جنوبی بعد از هفته اول به این چمن انتقاد کردند. ما برای برد تراکتور از جان و دل مایه می‌گذاریم اما مشکلات تیم‌مان زیاد است و اصلا دنبال بهانه‌آوردن نیستم. بهتر است هرچه زودتر مسئولان فکری به حال چمن ورزشگاه کنند تا در زمستان و برف و باران مشکل بیشتر نشود.

   تراکتور اصلا نتایج خوبی نگرفته و حتی این مساله قبل از شروع مسابقات هم پیش‌بینی می‌شد. هواداران می‌توانند امیدوار باشند که تراکتور نتیجه می‌گیرد؟

خداراشکر ما هواداران فهیمی داریم و اتفاقاتی هم که قبل از بازی با پرسپولیس افتاد نباید به پای هواداران تراکتور گذاشت و به نظرم شیطنت بود. بعد از باخت به پرسپولیس هواداران ایستاده ما را تشویق کردند که نشان می‌داد شرایط تیم را به‌خوبی درک می‌کنند. بازیکنان ما در خط دفاع خیلی جوان و بی‌تجربه هستند و فرصت می‌خواهند. به هر حال به‌خاطر ضعف مدیریتی در سال‌های قبل ما باید تاوان پس بدهیم اما تمام تلاش‌مان را می‌کنم. بدشانسی هم زیاد آوردیم و مصدوم دادیم که شبانه‌روز دعا می‌کنم مصدومان زودتر برگردند. ما در میانی و هافبک بازیکنانی قوی داریم و خط دفاع هم خیلی زود هماهنگ می‌شوند.

   اما مهاجمان هم از فرصت استفاده نکردند.

درست است و باید در بازی‌های آینده جبران کنیم. در دوبازی 15موقعیت داشتیم اما گل نزدیم. باید در بازی با استقلال این موقعیت‌ها را گل کنیم. دو هفته فرصت بس است و باید بردهایمان را شروع کنیم.

   عملکرد فرزین گروسیان در دروازه شما را نگران نمی‌کند؟ به هر حال او در دو بازی گذشته گل‌های بدی دریافت کرد.

همان‌طور که گفتم بازیکنان ما جوان هستند و انتقاد از آنها کار درستی نیست. فرزین هم موقعیت‌های زیادی از حریفان گرفته و ممکن است اشتباهی هم داشته باشد ولی رفته‌رفته پخته‌تر می‌شود و اشتباهاتش کمتر خواهد شد. ما باید از گروسیان حمایت کنیم تا به یک دروازه‌بان مطمئن تبدیل شود و بتواند به تیم کمک کند.

   بازی با استقلال را در شرایطی که هر دوتیم به امتیاز نیاز دارید، چطور می‌بینید؟

تمریناتمان را به‌خوبی تا روز بازی ادامه خواهیم داد. به هر حال قرعه ما هم سخت است و باید استقلال را شکست دهیم. اتفاقا بازیکنان ما در آزادی خیلی انگیزه دارند. فقط در این بازی باید از فرصت‌هایمان خوب استفاده کنیم، چون گل زدن به رحمتی راحت نیست که زیاد فرصت جبران داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27pn6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزبه چشمی: استقلال حتما به پرسپولیس می رسد