تاریخ انتشار: 1396/05/19 11:31
کد خبر: 189937

دیداری که پرسپولیس از آن مساوی می خواهد

کارنامه علیرضا منصوریان مقابل یحیی گل‌محمدی اصلاً‌ خوب نیست. او چند بار با نفت تهران به ذوب‌آهن یحیی باخت که مهمترین آنها فینال جام حذفی سه سال قبل بود.
دیداری که پرسپولیس از آن مساوی می خواهد

پارسال البته منصوریان با استقلال، ذوب‌آهن را برد اما به هر حال در مجموع یحیی بیشتر منصوریان را شکست داده است. حالا این دو مربی در حالی دوباره به هم می‌رسند که هر دو در بحران به سر می‌برند. یحیی هر چند بعد از باخت تیمش مقابل پرسپولیس شعار «عیبی یوخ» را از سکوهای ورزشگاه تبریز شنید ولی به هر حال از دو بازی اول خود با تراکتورسازی حتی یک امتیاز هم نگرفته و حالا باید با  منصوریانی پیکار کند که مثل خود او در بحران است و هفته گذشته از گوشه و کنار آزادی شعار «حیا کن، رها کن» شنیده است. در واقع هر دو مربی به سه امتیاز بازی سرنوشت‌ساز جمعه نیاز مبرم دارند و حتی تساوی برایشان شکست است.

منصوریان برخلاف گل‌محمدی که روی نیمکت کسی را ندارد،  دستش پر است و حتی مانده است معطل که چه کسی را بیرون بگذارد. او در خط حمله بیت‌سعید، سجاد شهباززاده و علی قربانی را دارد که حداقل باید یک نفر را نیمکت‌نشین کند. در جناح راست خسرو جانشین وریا غفوری می‌شود و در خط میانی هم امثال قائدی و جباری احتمالاً نیمه دوم به میدان می‌روند و می‌توان حدس زد که نورافکن و چشمی و شجاعیان دوباره فیکس باشند. سرمربی آبی‌ها که تا همین جای کار 5 امتیاز را از دست داده، چاره‌ای ندارد جز آن که تیمش را نسبت به هفته‌های قبل هجومی‌تر ارنج کند. اگر استقلال باز هم امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس از سد نفت بگذرد، دوباره اتفاقات پارسال تکرار می‌شود و فاصله قرمز و آبی به حدی می‌رسد که جبرانش غیرممکن خواهد شد. منصوریان برای عقب نماندن بیش از حد از پرسپولیس چاره‌ای ندارد که یک پرسپولیسی – گل‌محمدی- را به هر قیمتی در آزادی شکست دهد.

نکته: پرسپولیس از این بازی مساوی می‌خواهد تا هر دو تیم دو امتیاز از دست بدهند و کلاً از جمع مدعیان فاصله بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mybn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایرانپوریان: گل زدن به مهدی رحمتی اصلا آسان نیست