تاریخ انتشار: 1396/05/19 12:49
کد خبر: 189927

روزهای سخت در انتظار پرسپولیس؛ مشکلاتی که تمامی ندارد

سرخ پوشان پایتخت از نظر فنی بسیار آماده هستند اما به نظر می رسد که مشکلات مالی این تیم بزرگ پایانی ندارد.
روزهای سخت در انتظار پرسپولیس؛ مشکلاتی که تمامی ندارد

 پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ به یکی از بهترین و باکیفیت ترین تیم های تاریخ رقابت های لیگ برتر ایران تبدیل شده است.

سرخ پوشان پایتخت با بازیهای باکیفیت و زیبایی که به نمایش می گذارند با دیگر تیم های لیگ ایران فاصله گرفته اند و نه تنها مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر به شمار می آیند بلکه این شانس را دارند که در لیگ قهرمانان آسیا هم بدرخشند و جام قهرمانی را بالای سر برند.

پرسپولیس با هدایت برانکو فصل توانست با اقتدار قهرمانی را در لیگ ایران به دست آورد این درحالی بود که دو فصل قبل هم تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان در رده دوم جدول رده بندی جای گرفت.

سرخ پوشان پایتخت فصل قبل نه تنها توانستند عنوان قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورند بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم به یک چهارم نهایی راه پیدا کرده اند و برای صعود به نیمه نهایی تیم قدرتمند و پرستاره الاهلی عربستان را پیش رو دارند.

با وجود آنکه پرسپولیس در دو سه سال اخیر بسیار خوب عمل کرده و هواداران این تیم از عملکرد تیم محبوب خود راضی و خوشنود هستند اما به نظر می رسد که مشکلات مالی سرخ پوشان تمامی ندارد و روزهای سختی برای این تیم پیش بینی می شود. مشکلات مالی تمام نشدنی پرسپولیس و رقم بدهی های بالای این تیم باعث شده تا زنگ خطر برای قرمزها به صدا درآید.

مانوئل ژوزه شاهکار مدیریتی دوران رویانیان بود که با رقمی بسیار سنگین به پرسپولیس پیوست و خیلی سریع به خاطر کسب نتایج ضعیف از کار برکنار شد و جای خود را به یحیی گل محمدی داد. باشگاه پرسپولیس باید 6 میلیارد به این مربی پرتغالی پرداخت کند و فیفا سرخ پوشان را تهدید به کسر امتیاز کرده است.

مشکلات مالی برای پرسپولیس به دردسر بزرگی تبدیل شده است و به قول برانکو به دغدغه ای بزرگ تبدیل شده است. پرسپولیس آماده ترین تیم فوتبال ایران با خطر کسر امتیاز، کنار گذاشته شدن از لیگ قهرمانان آسیا و حتی سقوط به لیگ پایین تر تهدید شده است و اگر هر چه سریعتر فکری به حال این مشکل نشود به احتمال خیلی زیاد تیم رویایی برانکو از هم پاشیده می شود و این چیزی است که هواداران این تیم اصلا آن را دوست ندارند.

مشکلات مالی پرسپولیس به حدی است که حتی بازیکنان این تیم هم دست به اعتصاب می زنند و چندین بار تاکید کرده اند که اگر عشق هواداران نبود چنین شرایطی را تحمل نمی کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48z99n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامیابی نیا: مراسم برترین های فوتبال خوب نبود؛ نیم ساعت قبل از مراسم اسامی تغییر کرد