تاریخ انتشار: 1396/05/20 08:53
کد خبر: 189746

شلاق زن پرسپولیس کیست؟

پرسپولیس امروز هم به مانند دو بازی قبلی در فصل جدید و سوپرجام با ارائه یک بازی مواج، مالکانه و زیبا چهارمین برد پیاپیش را دشت کرد. نکته مهم اما آمادگی بالای بازیکنان این تیم در طول نود دقیقه است که گویی خستگی را درک نمی کنند.
شلاق زن پرسپولیس کیست؟

 به نظر می رسد در ساق های قرمز های پایتخت معجزه ای شکل گرفته است؛ برای رسیدن به این موضوع می توانید به چهار مسابقه رسمی این تیم از آغاز بازی های این فصل که از بازی سوپر جام بود آغاز شد دقت کنید، آمار به خوبی گواهی دهنده این موضوع است؛ در این چهار بازی سرخپوشان ده بار دروازه حریفان را فتح کرده اند و در مقابل تنها یک بار دروازه خود را باز شده دیده اند.

نام این معجزه گر توانا کسی نیست جز مارکو استیلینوویچ مربی بدنساز این تیم که طوری بدن های پرسپولیسی ها را آماده کرده است، که آن ها با وجود اینکه به تازگی از فصل بدنسازی خارج شده اند؛ حتی در دقایق واپسین بازی هم با تعداد نفرات زیاد به دروازه حریفان یورش می برند.

برانکو و کادرش از هر نظر این تیم را آماده کرده اند؛ تیم ها هفته به هفته در خانه و خارج از خانه در مقابل سرخپوشان زانو می زنند و تحت تاثیر بازی مالکانه و مواج آن ها می شوند؛ این تیم برای سومین سال پیاپی است که سر پنجه به نظر می رسد؛ کلید این موفقیت را می خواهید؟ یک نگاه به کادر مربیان این تیم بیاندازید تا ببینید در کنار پروفسور خوش فکر مردی به نام مارکو نشسته که به نظر می رسد با شلاق جادوییش طوری بدن های قرمزها را در فصل بدنسازی پیش فصل آماده کرده که از همین ابتدای فصل برای یک نبرد نود و چند دقیقه ای به خوبی آماده هستند و نشانی از خستگی در آن ها دیده نمی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ydwmj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنفرانس خبری درخشان بعد از بازی با پرسپولیس + فیلم