تاریخ انتشار: 1396/05/20 11:12
کد خبر: 189718

آخرین وضعیت حاتمی و صادقی برای بازی در لیگ برتر

دو بازیکنی که روز گذشته در هتل المپیک با یکدیگر درگیر شدند، وضعیت‌شان برای حضور در دیدار امروز تیم‌هایشان مشخص شد.
آخرین وضعیت حاتمی و صادقی برای بازی در لیگ برتر

 روز گذشته و در جریان حضور همزمان دو تیم پیکان و تراکتورسازی در هتل المپیک، میان دو بازیکن با تجربه این دو تیم درگیری لفظی و فیزیکی پیش آمد که کار به دخالت حراست هتل کشیده شد.

فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی که با یکدیگر درگیری پیدا کردند، با حکمی که به سرعت از سوی کمیته اخلاق صادر شد تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شدند و این موضوع باعث نگرانی کادرفنی دو تیم برای حضور در دیدارهای روز جمعه آنها شده است.

در خبرها آمده بود حاتمی و صادقی بازی تیم‌هایشان برابر استقلال و ذوب‌آهن را که روز جمعه برگزار می‌شود از دست داده‌اند و در این هفته از رقابت‌ها غایب خواهند بود ولی پیگیری‌ها نشان می‌دهد اینگونه نیست.

سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا اظهار داشت: ظاهراً کمیته اخلاق حکم این دو بازیکن را صادر کرده است ولی هنوز این حکم به ما ابلاغ نشده است و تا زمانی که حکمی ابلاغ نشود شکل اجرایی پیدا نمی‌کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در تعطیلات آخر هفته هستیم و کارهای اداری انجام نمی‌شود احتمالا این حکم از روز شنبه که اولین روز کاری است اجرایی خواهد شد و برای همین این دو بازیکن در دیدارهای امروز تیم‌شان محروم نیستند و مشکلی برای حضور در زمین نخواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5kg6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلالی‌ها پیگیر وضعیت مهاجم پرسپولیسی!