تاریخ انتشار: 1396/05/20 13:55
کد خبر: 189673

خالقی فر: پرسپولیس باید الگوی همه تیم‌ ها باشد؛ آن ها به راحتی قهرمان می شوند

هافبک تیم فوتبال گسترش فولاد گلی که در بازی با سپیدرود به ثمر رساند را به مجموعه گسترش فولاد تقدیم کرد.
خالقی فر: پرسپولیس باید الگوی همه تیم‌ ها باشد؛ آن ها به راحتی قهرمان می شوند

رضا خالقی‌فر  در خصوص پیروزی یک بر صفر گسترش فولاد مقابل سپیدرود گفت:

در نیمه اول آنها بهتر بازی کردند اما ما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم و با تغییر سیستم به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. ما با توجه به 2 شکست قبلی نیاز مبرمی به برد داشتیم و خوشحالم در دقیقه 93 به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. مشکل اصلی تیم ما عدم هماهنگی بازیکنان است چون تغییراتی زیادی در گسترش فولاد انجام شد و امیدوارم در تعطیلات لیگ برتر بتوانیم به شرایط خوبی برسیم.

خالقی‌فر در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند گفت:

در شلوغی دروازه حاج‌ محمدی پاس خوبی به من داد و خوشبختانه گل برتری تیمم را به ثمر برسانم. من از این اتفاق خوشحالم و گلم را به مجموعه گسترش فولاد تقدیم می‌کنم. به هر حال همه ما در 2 هفته گذشته خیلی سختی کشیدیم و شرایط اصلا خوب نبود.

خالقی‌فر در این مورد که برخی معتقدند گسترش فولاد گزینه سقوط به دسته اول است گفت:

اصلا این طور نیست و ما جزو گزینه‌های سقوط نیستیم. شما می‌بینید که اکثر تیم‌ها برای هر فصل با تغییرات متعددی روبرو می‌شوند و همین موضوع باعث افت تاکتیکی آنها می‌شود. تیم‌هایی مثل سپاهان، فولاد و حتی استقلال تهران هم چنین شرایطی را دارند. ما بعد از اینکه هماهنگ شویم قطعا نتایج بهتری خواهیم گرفت.

او در پایان گفت:

شما می‌بینید که پرسپولیس تنها تیم بدون تغییر ایران است که چقدر خوب نتیجه می‌گیرد. من به آنها تبریک می‌گویم و پرسپولیس باید الگوی همه تیم‌ها در ایران باشد. آنها شانس اول قهرمانی هستند و اگر اتفاق خاصی نیافتد خیلی راحت قهرمان خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36z78e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و استقلال حق استفاده از ستاره های جدیدشان در هفته اول لیگ را ندارند