تاریخ انتشار: 1396/05/20 15:03
کد خبر: 189647

اختلافاتی که به صلاحِ استقلال نیست

درحالی که انتظار می رفت با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش اوضاع این باشگاه آرام شود اما برگزار نشدن جلسات خلاف این را نشان می‌دهد.
اختلافاتی که به صلاحِ استقلال نیست

درحالی که انتظار می رفت با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش اوضاع این باشگاه آرام شود اما برگزار نشدن جلسات خلاف این را نشان می‌دهد.

 

 در حالی که به نظر می رسید با انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال آرامش بر این باشگاه مستولی شود و جلساتی که پیش از این به دلیل کمبود اعضا و بر اساس اساسنامه باشگاه غیر قانونی بود و برگزار نمی شد حالا دوباره با وجود انتخاب اعضای جدید برگزار نمی شود.

 

در واقع یا افتخاری اعتقادی به هیات مدیره ندارد یا اینکه او اعتقاد دارد اما اختلافاتی بین او و برخی از اعضا به وجود آمده است. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که پشت پرده استقلال خبرهایی هست. در واقع باید تاکید کرد که اختلاف ها را می توان لابه لای مصاحبه های گاه و بیگاه فهمید. برای درک اختلافات در راس استقلال کافی است تاریخ نزدیک را ورق بزنید:

 

جواد قراب در مورد غیبت‌های قریب می گوید: قریب مشکلی با اعضای هیئت مدیره ندارد و چون گرفتاری داشت در این جلسات شرکت نکرد و قطعا در جلسات بعدی هیئت مدیره شرکت می‌کند.

 

اما کامران منزوی که  فرد نزدیک به قریب است حرف دیگری در مورد قریب می گوید: به علت اینکه دیدگاه قریب کلان است و جلسات مربوط به مسائل جاری است وی فعلا در جلسات هیئت مدیره شرکت نمی‌کند.

 

در واقع حرف منزوی و اینکه او از جانب قریب حرف می زند اختلاف کلی را در استقلال نشان می دهد و نکته جالب اینجاست که منزوی اشاره ای دارد به معاون ورزشی کنونی باشگاه استقلال یعنی پندار توفیقی.
منزوی می گوید: فکر می‌کنم حدود دو سال پیش افشارزادده طرحی را مطرح کرد که انتصاب معاونین باید به تایید اعضای هیئت مدیره برسد. حتما دوستان رسانده‌اند. در این زمینه به هر حال قریب یک رای دارد و شاید سایر اعضا این موضوع را تایید کرده‌اند. رای اعضای هیئت مدیره به اکثریت است.

 

در همینجا به یکی از اختلاف ها اشاره می شود و مشخص است که قریب با معاونت توفیقی موافق نیست. نکته وقتی بیشتر عیان می شود که نظری جویباری معاون رزشی پیشین باشگاه استقلال دو روز قبل هم حرف مشابهی می زند آن هم در مواجهه با پرسشی مشابه.

 

نظری جویباری درباره انتخاب توفیقی به عنوان معاونت ورزشی باشگاه استقلال و اینکه آیا انتخاب او بدون تایید هیئت مدیره درست است یا خیر گفت: صلاح مملکت خویش را خسروان دانند و امیدوارم توفیقی نیز در این راه موفق باشد. در زمان گودرزی وزیر سابق ورزش و جوانان افرادی در هیئت مدیره استقلال مشغول به کار بودند که تنها به دنبال کسب سمت معاونت بودند و آنها در وسط انجام نقل و انتقالات طوری عرصه را بر ما تنگ کردند که در نهایت ما را کنار زدند.

 

حرف های منزوی و نظری جویباری که نزدیکان قریب هستند اشاره دارد به عدم تصویب حکم توفیقی در هیات مدیره و انتصاب غیر قانونی او.

 

شاید این البته بهانه ای باشد برای عدم برگزاری جلسات و ایجاد اختلاف در هیات مدیره، هیات مدیره ای که به نظر می رسد اختلافش از اینجا آغاز شده و با موضوع عدم پرداخت حقوق ها و موضوع بدهی ها ادامه پیدا کرده است.

 

اگر استقلال همچنان بر مدار نتیجه نگرفتن گام بردارد اصلا بعید نیست که این اختلاف ها عیان و علنی شود.

 

البته از تمامی این حرف ها حداقل یک نکته را خیلی راحت می توان درک کرد و آن این است که توفیقی به دلیل عدم برگزاری جلسات هیات مدیره مصوبه معاونت ورزشی را نگرفته است (جلسه ای تشکیل نشده) در نتیجه این اولین کار روی زمین مانده به دلیل عدم تشکیل هیات مدیره است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zewxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست بازیکنان از منصوریان؛مدیرعامل باشگاه پاسخی نمی دهد و در دسترس نیست!