تاریخ انتشار: 1396/05/20 16:36
کد خبر: 189618

گلوی منصوریان و دستان یحیی؛ شیشه عمری که می تواند امشب شکسته شود

سرمربی استقلال سرنوشتش را دست یک پرسپولیسی داد
گلوی منصوریان و دستان یحیی؛ شیشه عمری که می تواند امشب شکسته شود

علیرضا منصوریان در ابتدای فصل گذشته پس از کش و قوس های فراوان و در مقطعی بسیار حساس و پیچیده هدایت استقلال را برعهده گرفت.

فصل گذشته استقلال حواشی بسیاری را تجربه کرد و از قعر جدول آرام آرام خود را به بالای جدول رساند و در مقطع پایانی فصل هم روی کاغذ امید قهرمانی هم داشت؛کارنامه منصوریان در فصل گذشته کاملا قابل دفاع است هرچند شکست ناامید کننده و به تدبیری باعث سرافکندگی استقلال در فصلی که رقیب سنتی این تیم در اوج قرار داشت شد.

اما حکایت این فصل منصوریان کاملا متفاوت است و صبر مدیران و شاید هواداران استقلال لبریز شده باشد؛بزرگترین بدشانسی منصوریان کسب حداکثر امتیاز توسط همتای سنتی اوست و این باعث می شود که سرمربی استقلال را در صورت عدم نتیجه گیری به درهای خروج نزدیک و نزدیکتر کند.

امشب در دیدار استقلال و تراکتورسازی، منصوریان با یک چالش جدی روبرو است که در صورت پیروز نشدن در برابر شاگردان یحیی گل محمدی، ممکن است باشگاه استقلال و نیمکت این تیم، آبستن حوادث بسیاری شود.

منصوریان خوب می داند که دیگر آن حمایت های همه جانبه را بر روی سکوها ندارد از طرفی افتخاری هم دیگر مدیرعامل فصل گذشته نیست و از همه بدتر این که رئیس هیئت مدیره هم چندان موافق حضور او نمی باشد و اگر این پازل ها را در کنار هم قرار دهیم متوجه می شویم که گلوی منصوریان در چنکال دستان یحیی گل محمدی گیر کرده است و ممکن است این شیشه عمر امشب شکسته شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5k8y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی پرسپولیسی دردسرساز برای استقلال/ کارنامه درخشان یحیی در برابر آبی پوشان