تاریخ انتشار: 1396/05/20 17:23
کد خبر: 189604

از باند بازی در پرسپولیس چه خبر؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم هنوز به آمادگی فصل قبل نرسیده و منشا نیز باید به مرور زمان با سایر بازیکنان همراه شود.
از باند بازی در  پرسپولیس چه خبر؟

حسین عبدی درباره پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار کرد: در نیمه اول دو تیم استرس داشتند. استرس گل زدن در پرسپولیسی‌ها و استرس گل نزدن در شاگردان درخشان باعث شد نیمه اول گلی را به همراه نداشته باشد. پرسپولیس دوست داشت هرچه زودتر به گل برسد و این کار را به وسیله‌ی توپ‌های بلند انجام می داد.

او ادامه داد: نفت هم خیلی خوب مقاومت کرد اما گل زودهنگام طارمی در نیمه دوم رنگ و بوی بازی را عوض کرد و آن‌ها توانستند به راحتی گل‌های دوم و سوم را نیز به ثمر برسانند. البته دارایی حمید درخشان هم همین بود و آن‌ها نسبت به سوپرجام پیشرفت خوبی کرده بودند.

هافبک سابق پرسپولیس درباره گل‌های نخست طارمی در فصل جدید تصریح کرد: در اوایل حضور این مهاجم در پرسپولیس من مربی‌اش بودم. او بازیکنی است که دوست دارد مشکلاتش را خودش حل کند و یکی از دلایلی که به خوبی برای خود نیز موقعیت‌سازی می کند همین است. طارمی و علیپور بیشترین تعقیبات موفق را در نیمه‌های زمین حریف دارند که این خود قابلیت آن‌ها است.

عبدی درباره نیمکت‌نشینی منشا در هفته سوم و هم‌چنین شایعه پاس ندادن بازیکن پرسپولیس به این مهاجم نیجریه‌ای گفت: علیپور و طارمی دو سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و به آمادگی و هماهنگی خوبی رسیده‌اند. منشا نیز طول می‌کشد که با بازیکنانی هماهنگ شود که سه فصل است در کنار هم توپ می‌زنند. در پرسپولیس پاس ندادن و باند بازی وجود ندارد و بازیکنان به علت احساس راحتی پاسکاری های خود را با هم‌تیم‌های سابق خود انجام می دهند.

او درباره نوع و تفاوت بازی احمدزاده و سیامک نعمتی تصریح کرد: فرشاد بازیکن بسیار خوش تکنیک و باهوشی است و نباید از قابلیت‌های او به راحتی عبور کرد. این که بخواهیم برای هربازیکنی جانشین بیاوریم کار درستی نیست. بازیکن نباید بی‌خود و بی‌جهت کنار گذاشته شود البته باید بگویم که نعمتی نیز خودش را اثبات کرده و می‌تواند لباس سرخپوشان را به تن کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان درباره دیدار این تیم مقابل الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: پرسپولیس هنوز به آمادگی سال گذشته نرسیده است. درست است که توانسته‌اند ۹ امتیاز موجود را کسب کنند ولی بازی‌های این تیم با افت و خیزهایی همراه بوده که به مرور زمان این‌ها حل خواهد شد و پرسپولیس می تواند مقابل الاهلی موفق شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ra77

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست شاگردان درخشان در یک بازی دوستانه

7 بازیکن جدید به نفتی ها پیوستند
با وجود ابهامات موجود؛