تاریخ انتشار: 1396/05/20 17:43
کد خبر: 189601

واکنش باشگاه سپیدرود رشت در مورد برکناری سرمربی این تیم

سرپرست تیم فوتبال سپیدرود رشت با رد شایعه تغییر سرمربی این تیم به شدت از علی نظرمحمدی حمایت کرد.
واکنش باشگاه  سپیدرود رشت در مورد  برکناری سرمربی این تیم

علی بهارمست در مورد شکست یک بر صفر تیم سپیدرود رشت مقابل گسترش‌ فولاد تبریز اظهار داشت: به نظرم تیم ما در سه بازی گذشته اصلاً مستحق باخت نبوده و حتی در یک یا دو بازی هم باید برنده از زمین خارج می‌شدیم. نمی‌توانم بگویم روی حوادث فوتبال اما روی اشتباهات بچه‌های خودمان شکست خوردیم.

وی ادامه داد: مقابل گسترش فولاد همه فوتبال ما را دیدند. ما در طول 90 دقیقه سوار بازی بودیم و حتی یک فرصت گلزنی هم به حریف ندادیم اما در دقیقه 3+90 روی یک پرتاب اوت توپ وارد دروازه ما شد. ضمن اینکه اعتقاد دارم قبل از به ثمر رسیدن گل تیم گسترش فولاد بازیکن حریف روی حسین کعبی خطا کرد، اما متأسفانه داور این صحنه را ندید.

سرپرست تیم سپیدرود رشت در ادامه با تأکید بر اینکه حق‌ این تیم به هیچ وجه شکست در سه دیدار گذشته نبوده است، تصریح کرد: نکته امیدوارکننده‌ای که در سه بازی گذشته تیم ما دیده شد، این بود که هر بازی بهتر از بازی قبل می‌شویم. امیدوارم با توجه به همین پیشرفت بازیکنان بتوانیم هفته آینده مقابل تماشاگران‌مان تیم پیکان را شکست دهیم و اولین سه امتیازمان را به دست بیاوریم.

بهارمست در واکنش به شایعاتی که در مورد تغییر کادرفنی تیم سپیدرود مطرح می‌شود، خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها شایعه است. نظرمحمدی به‌عنوان یک مربی بومی در دو سال گذشته با تمام مشکلات و نداری‌های تیم ساخته است. او در لیگ دسته دو و لیگ دسته اول لیاقت‌های فنی خود را مقابل تیم‌های متمول و برابر مربیان کارنامه‌دار کشور نشان داده و در دو سال گذشته یک کار غیرممکن را ممکن کرده است.

وی افزود: نظرمحمدی با شایستگی تمام سرمربی سپیدرود است. او برای این تیم هم زحمات فراوانی کشیده است. این مربی در ابتدای فصل بدون اینکه باشگاه مالک داشته باشد و حتی بدون یک برگه چک تیم را جمع کرد و بازیکنان جدید را به خدمت گرفت. من چند سال است که کنار این مربی حضور دارم و با پشتکاری که از او سراغ دارم مطمئنم شرایط تیم را تغییر خواهد داد. سپیدرود بعد از 30 سال به لیگ برتر آمده است و تجربه حضور در لیگ برتر را ندارد. ضمن اینکه 50 درصد تیم نیز نسبت به سال گذشته تغییر کرده است و زمان نیاز داریم تا این بازیکنان با هم هماهنگ شوند. همان‌طور که گفتم مطمئنم نظرمحمدی با کمک کادرفنی و بازیکنان شرایط را تغییر خواهد داد و شایعه تغییر سرمربی هم به شدت تکذیب می‌کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36z7oe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی کروات برنده جدال با نظرمحمدی!