تاریخ انتشار: 1396/05/20 22:51
کد خبر: 189537

مهدی تارتار: به دنبال تساوی بودیم

سرمربی تیم پارس جنوبی جم گفت: بازیکنان جدید ما نیز در این دیدار خوب عمل کردند و امیدواریم این روند را ادامه دهیم.
مهدی تارتار: به دنبال تساوی بودیم

مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان گفت:‌ ابتدا یادی کنیم از قاسم حدادی‌فر و ارزو می کنم خیلی زود برگردد. بچه های ما فوتبالی بازی کردند که مستحق پیروزی بودیم.

تارتار گفت: از اصفهان خاطرات خوبی دارم. هر چند که ما امروز در این دیدار توانستیم سپاهان را تحت فشار قرار دهیم و مستحق پیروزی بودیم و حتی پنالتی‌مان از دست رفت ضمن اینکه سپاهان هم تیم خوبی است.

وی گفت: سپاهان در دفاع بازیکنان جدیدی را جذب کرده و دروازه‌بان اصلی‌اش را هم نداشت آنها امسال تغییرات زیادی داشتند و بازیکنان خوبی گرفتند هر چند کرانچار هم کارنامه مشخصی داشت. ما نیز در هر سه بازی فصل جاری خوب عمل کردیم ضمن اینکه من سال گذشته با این تیم بودم و با توجه به آنکه 60 درصد از ترکیب قبلی را حفظ کردیم با فضای تیم آشنا هستم و بازیکنان نیز با نظر من آشنا هستند. بازیکنان جدید ما نیز در این دیدار خوب عمل کردند و امیدواریم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی پارس جنوبی تأکید کرد: در پست دروازه‌بانی خیلی حساس است و 50 درصد یک تیم را دروازه‌بان تشکیل می‌دهد و 50 درصد دیگر را 10 نفر دیگر ضمن اینکه امروز دروازه‌بان جدید سپاهان که پنالتی هم گرفت نشان داد گلری‌ آینده‌‌دار است، از سوی دیگر فروزان از دروازه‌بان‌های خوب ماست و ما امسال روی آن حساب کردیم هر چند که با اضافه شدن حامد نورمحمدی این موضوع خیلی به ما کمک کرده است.

تارتار در مورد تعویض‌هایش در این دیدار گفت: ما به دنبال  اهداف خود بودیم و سه بازیکنی که به زمین رفتند شناخت خوبی از هم داشتند ما با این تعویض‌ها دنبال گل تساوی بودیم که خدا را شکر به این خواسته هم رسیدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4myb8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان در محاصره 6پرسپولیسی