تاریخ انتشار: 1396/05/20 23:46
کد خبر: 189520

شجاع سوژه خنده پرسپولیسی ها

اتفاقات تمرین پرسپولیس و سوژه های شجاع خلیل زاده، تمرین سرخ پوشان را شاداب تر کرده است.
شجاع سوژه خنده پرسپولیسی ها

شجاع خلیل‌زاده از زمانی که به پرسپولیس پیوسته خیلی زود توانسته با هم‌تیمی‌های جدیدش ارتباط برقرار کند. ضمن اینکه او باعث و بانی اتفاقات جذاب و جالبی در تمرینات و بازی‌های تیم می‌شود و در واقع با حضور او به بازیکنان پرسپولیس بیشتر خوش می‌گذرد. چون شجاع تقریبا هر روز کارهایی انجام می‌دهد که بین بازیکنان پرسپولیس سوژه می‌شود و همه را به خنده می‌اندازد.

شجاع وقتی برای اولین بار در تمرین پرسپولیس حاضر شد به عنوان شوخی زیر دوخم سیدجلال حسینی را گرفت تا او را از زمین بلند کند! به محض این کار همه بازیکنان با صدای بلند به او گفتند: «با بد کسی داری شوخی می‌کنی!»
بعد از آن شجاع خلیل‌زاده در اولین بازی پرسپولیس در لیگ گل زد و در رختکن به بازیکنان اعلام کرد که درباره این گل هیچ مصاحبه‌ای نخواهد کرد. اما تقریبا هیچ رسانه‌ای نبود که با آن مصاحبه نکند و با همه مصاحبه کرد. همین موضوع باعث سوژه شدن او بین بازیکنان شده بود.
خلاصه اینکه شجاع طی این مدت هر بار یک کاری انجام می‌دهد که بین بازیکنان پرسپولیس سوژه می‌شود. هر چند که به نظر می‌رسد او در این مورد کمی هم بدشانس است. مثلا در آخرین اتفاقی که شجاع را به سوژه پرسپولیسی‌ها تبدیل کرد احتمالا خود او هیچ نقشی نداشته است. روز چهارشنبه در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از بازی برابر نفت که البته به روی تماشاگران هم باز بود گروهی از هواداران عکس بزرگی از شجاع را به ورزشگاه محل تمرین تیم آورده بودند. همین موضوع باعث شد تا بازیکنان به شوخی به او بگویند: «چقدر پول دادی این پوستر را بیاورند؟» پرسپولیسی‌ها تا آخر تمرین هم ول‌کن ماجرا نبودند و تا جایی که می‌توانستند سربه‌سر شجاع گذاشتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wap6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هدیه شجاع به تراکتورسازی؛ خلیل زاده سال بعد در تبریز؟!