تاریخ انتشار: 1396/05/21 00:13
کد خبر: 189515

دلیل حساس شدن پرسپولیسی ها به قضیه پاس دادن به منشا

دیدار تیم های پرسپولیس و نفت تهران در نهایت با پیروزی سرخ پوشان خاتمه یافت ولی با حواشی که برای این تیم بوجود آمد.
دلیل حساس شدن پرسپولیسی ها به قضیه پاس دادن به منشا

فرض کنید به جای منشا مهاجم دیگری مثل علیپور یا طاهرخانی در بازی دیروز وارد زمین می‌شد و تمام فعل و انفعالاتی که در بازی دیروز در حضور منشا رخ داد در مورد آن مهاجم هم تکرار می‌شد. آیا کسی بود که در پایان بازی فرضیه پاس ندادن به آن مهاجم را مطرح کند؟ اصلا چرا کسی در مورد پاس ندادن به علیپور در طول بازی دیروز حرفی نمی‌زند و به دنبال کشف توطئه نیست؟

باید قبول کرد که هوادار پرسپولیس به منشا امید زیادی بسته است. چرا در شرایطی که یک تیم آقای گل دو دوره لیگ را در ترکیبش دارد باید گلزنی یک مهاجم تازه‌وارد برایش اهمیت داشته باشد؟ جواب این سوال را مهدی طارمی باید بدهد!

وقتی طارمی در ابتدای دو فصل اخیر بازی رفتن و نرفتن به راه انداخت باید به فکر کم شدن اعتبارش در بین هواداران پرسپولیس می‌بود. هوادار پرسپولیس می‌خواهد منشا گل بزند چون دوست ندارد تنها گلزن تیمش طارمی‌ای باشد که همه را بر سر ماندن و نماندنش دق می‌دهد. چون از رفتارهای طارمی شاکی است و از اینکه این بازیکن برای تیمش طاقچه بالا بگذارد خرسند نیست. برای همین ترس این را دارد که بازیکنان دیگر نخواهند برای طارمی رقیبی تراشیده شود و همین می‌شود که صاحب توپ نشدن منشا را به پای پاس ندادن‌های بازیکنان می‌گذارد.

مسلمان و طارمی حق دارند از بدبینی هواداران به آنها شاکی باشند اما این را از یاد نبرند که خود آنها در بوجود آمدن این فضای بدبینی نیز مقصرند. آنها اگر به مصاحبه‌های خود پس از بازی با فولاد رجوع کنند، متوجه خواهند شد که چرا برای هوادار پرسپولیس پاس دادن به منشا تا این حد اهمیت دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ore8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقطه قوت پرسپولیس برانکو: آزادی در تاکتیک