تاریخ انتشار: 1396/05/22 08:19
کد خبر: 189284

بازیکنی در سطح منشا برای هر تیمی غنیمت است

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: حتما منشا به کار برانکو می‌آمد که او را جذب کرد و بازیکنی در سطح او برای هر تیمی غنیمت است.
بازیکنی در سطح منشا برای هر تیمی غنیمت است

محسن خلیلی در مورد پیروزی سه بر صفر پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی در نیمه اول تقریبا پایاپای بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که البته هیچ یک از مهاجمان قدر آنها را ندانستند اما در نیمه دوم این پرسپولیس بود که هر چه از زمان مسابقه گذشت بیشتر سوار بر بازی شد و توانست برتری خود را با سه گل نشان دهد.

 

وی افزود: دلیل افت نفتی‌‌ها را می‌توان در مسائل مختلف بررسی کرد اما مهمترین دلیل آن را مشکل بدنی بازیکنان بود. نفتی‌ها دیر استارت زدند و طبیعی است که از نظر بدنی مقابل تیمی مثل پرسپولیس که در زمان مناسب تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرد، کم بیاورند. ضمن اینکه یکی از نقاط قوت پرسپولیسی‌ها توان بالای بدنی بازیکنان این تیم است که نشان می‌دهد کادرفنی این تیم روی مسائل بدنی خیلی کار می‌کند.

 

خلیلی در مورد اینکه گفته می‌شود برخی از بازیکنان پرسپولیس در این دیدار به گادوین منشا پاس نمی‌دادند، خاطرنشان کرد: خیلی به این موضوع دقت نکرده‌ام اما به طور کلی می‌گویم وقتی بازیکنی وارد تیمی می‌شود نباید توقع داشته باشد همبازیان جدیدش پاس‌های زیادی برای او ارسال کنند. زمان می‌برد بازیکن جدید در یک تیم جا بیفتد و این شرایط برای منشا در پرسپولیس وجود دارد. ضمن اینکه هافبک‌های پرسپولیس به مراتب با مهدی طارمی هماهنگ‌تر هستند.

 

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این ذهنیت برای منشا بوجود آمده که برخی همبازیانش عمدا به او پاس نمی‌دهند، خاطرنشان کرد: من در تیم پرسپولیس نیستم که بخواهم این موضوع را تایید یا رد کنم اما با شناختی که از بازیکنان پرسپولیس دارم بعید می‌دانم بازیکنی نخواهد عمدا به منشا پاس بدهد. هر چند این اولین بار نیست که شاهد مطرح شدن چنین بحث‌هایی در پرسپولیس هستیم و در سال‌های قبل هم شاهد چنین حواشی در این تیم بودیم. زمان ما ابراهیم توره هم از این موضوع ناراحت بود و اعتقاد داشت هافبک‌ها به او پاس نمی‌دهند. در حالی که توره ساکن بازی می‌کرد و هافبک‌ها هم بیشتر توپ را به بازیکنی پاس می‌دادند که بیشتر حرکت کند.

 

وی در واکنش به این مسئله که آیا بهتر نبود پرسپولیس با داشتن مهدی طارمی به سراغ گادوین منشا نمی‌رفت به تسنیم گفت: حتما منشا به کار برانکو می‌آمد که او را جذب کرد. بازیکنی در سطح منشا برای هر تیمی غنیمت است و مطمئنا برانکو برای استفاده از او برنامه ویژه‌ای دارد. پرسپولیس در حال حاضر سه بازیکن توانمند در خط حمله دارد که برانکو می‌تواند به تناوب از آنها استفاده کند و این مسئله به سود پرسپولیس است. هر چند اگر قرار باشد شاهد یکسری مسائل حاشیه‌ای در این تیم باشیم این پرسپولیس است که ضربه خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnkde

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیلی: حتما منشا به کار برانکو می‌آمد که او را جذب کرد/ توره هم از هافبک‌ها ناراحت بود
پاس ندادن مربوط به امروز نیست