تاریخ انتشار: 1396/05/29 22:49
کد خبر: 187715

سرمربی پرسپولیسی و چالش بزرگ با تراکتوری ها

تراکتورسازی این فصل نمی‌توانست بازیکن جدید جذب کند و تنها راه باقی‌مانده برای آنها که بتوانند فصلی قابل قبول داشته باشند این بود که حداقل بازیکنان فعلی خود را از دست ندهند. بی‌شک مهم‌ترین بازیکن برای آنها اخباری بود.
سرمربی پرسپولیسی و چالش بزرگ با تراکتوری ها

 دروازه‌بانی که اتفاقا برخلاف بازیکنان جدا شده اصرار زیادی به رفتن نداشت. علی دایی اما اخباری را می‌خواست و جلسات بلندمدت با او و حتی وساطت یحیی هم باعث نشد تا او از این خواستن کوتاه بیاید. در نهایت اخباری به سایپایی رفت که حامد لک را هم در اختیار داشت و نتیجه آن این شد که از ۵ گلی که تراکتورسازی تا این‌جای فصل دریافت کرده، ۴ گل روی اشتباه مستقیم گروسیان بوده است.

بعضی از هواداران تبریزی اعتقاد دارند که علی دایی می‌توانست در این شرایط به تیم تبریزی کمک کند و با توجه به اینکه دروازه‌بان هم داشت، اخباری را از تیم تراکتورسازی پس نگیرد تا آنها شرایط بهتری در لیگ داشته باشند. حالا این بازی میهمانی علی دایی و اخباری در خانه یحیی و هواداران تراکتورسازی است. دیداری که از هم‌نشینی دو دوست قدیمی تا بازگشت اخباری به شهری که دوسال در آن خاطرات خوبی داشت و دیدار سکوها با علی دایی جذابیت‌های زیادی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orr6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فقط سیدجلال و رحمتی پول قراردادشان را تا آخر می‌گیرند