تاریخ انتشار: 1396/06/02 20:06
کد خبر: 186964

خواب های کی روش برای تیم ملی فوتبال

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: کی‌روش برنامه‌ای دارد که نگاه دولت برای اجرا شدن آن نیاز است.
خواب های کی روش برای تیم ملی فوتبال

مهدی تاج در خصوص شروع کار تیم ملی برای بازی با کره جنوبی، اظهار داشت: به اردوی تیم رفتم و با بازیکنان شام خوردیم. با تک تک اعضا حرف زدیم. سپس جلسه‌ای با کارلوس کی‌روش حدود ۲-۳ ساعت داشتیم که پیرامون مسائل تیم ملی و ... صحبت کردیم. در مورد اردوی روسیه کمپی دیده بودیم که کی‌روش هم آن کمپ را دید و جا به جایی صورت گرفت.

 رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: علت این بود که کمپ مدنظر قبلا توسط یک کشور دیگر ذخیره شده بود. ۲۵ کشور به روسیه آمدند و کمپ خود را مشخص کردند و قرارداد را نوشتند. این درحالیست که تاکنون فقط دو کشور به جام جهانی صعود کردند. سعی کردیم محل اردو را عوض کنیم. مسابقات دوستانه‌ای نهایی شده است. بازی‌هایی مثل روسیه و آفریقای جنوبی پیش روی تیم ملی است.

وی ادامه داد: کی‌روش برنامه‌ای دارد که نگاه دولت را به این برنامه می‌طلبد. اگر وضعیت غیر از این باشد ما دچار یک اشکال جدی در بازی‌های تدارکاتی می‌شویم.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اینکه آیا بازی با لهستان قطعی شده است، گفت: خیر بازی با لهستان قطعی نیست اما بازی با آفریقای جنوبی را کی‌روش کمک کرده تا برگزار شود. بازی با روسیه هم درست شده است.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pnak6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه‌ها درباره بازی کردن تیم ملی در روز تاسوعا ادامه دارد

روز سرنوشت ساز برای فوتبال ایران؛ رونمایی کی روش از لیست تیم ملی
ابهامات آقای رئیس فدراسیون در مورد یونانی ها