تاریخ انتشار: 1396/06/08 14:01
کد خبر: 185903

دردسر بزرگ علیمنصور و شاگردانش؛ خروج از پایتخت

برنامه استقلال در لیگ هفدهم طوری بود که این تیم در آغاز مسابقات فرصت زیادی برای بازی در تهران داشت.
دردسر بزرگ علیمنصور و شاگردانش؛ خروج از پایتخت

در واقع بعد از بازی هفته نخست برابر نفت آبادان که در آبادان برگزار شد، شاگردان منصوریان مسابقات هفته‌های دوم، سوم، چهارم و پنجم را در تهران برگزار کردند و انتظار می‌رفت همین موضوع، بهترین فرصت را برای هماهنگی بازیکنان استقلال در اختیار این تیم قرار بدهد. با این وجود چنین اتفاقی رخ نداد و استقلال نتایج دور از انتظاری کسب کرد؛ به طوری که حالا هیات‌مدیره باشگاه فقط دوهفته به او فرصت داده تا این رویه را تغییر بدهد.

دردسر بزرگ برای منصوریان اما خروج استقلال از پایتخت است. مسابقات باشگاهی در ایران از روز 16شهریور دوباره آغاز می‌شود و تا تعطیلی بعدی که پنجم مهرماه خواهد بود، ادامه دارد. در این مقطع تیم‌های لیگ برتری سه بازی انجام می‌دهند؛ یک مسابقه در جام حذفی و 3بازی در لیگ. از مجموع این 4مسابقه اما استقلال 3دیدار را باید خارج از خانه و در شهرستان برگزار کند. بازی اول در جام‌حذفی با گل‌گهر خواهد بود که در سیرجان برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به فوتبال حتما می‌دانند که این تیم 3سال پیش در خانه خودش مزاحمت زیادی برای پرسپولیس ایجاد کرد و سرخپوشان که تنها چند روز بعد از پیروزی 2 بر یک در داربی تهران (با گل‌های محمد نوری و امید عالیشاه) به سیرجان رفته بودند، در نهایت فقط با ضربات پنالتی موفق به حذف حریف لیگ یکی شدند. به این ترتیب اصلا دور از ذهن نیست که گل‌گهر برای استقلال هم تبدیل به لقمه‌ای گلوگیر شود.

بعد از بازی سیرجان اما استقلالی‌ها بلافاصله باید راهی شهر جم شوند و با پارس‌جنوبی صدرنشین مصاف بدهند. پس از آن استقلال در تهران یک بازی دشوار با ذوب‌آهن خواهد داشت و نهایتا قبل از تعطیلات دوباره باید به رشت برود و رودرروی سپیدرود بایستد. البته سختی این برنامه نباید استقلالی‌ها را ناامید کند چراکه اتفاقا آنها در نیم‌فصل دوم پارسال وقتی برنامه‌شان سخت‌تر شد، بهتر نتیجه گرفتند و شاید همین اتفاق امسال هم برای آبی‌پوشان تکرار شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48z79w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاپیتان استقلال نیمکت نشین می شود

کدام تیم‌ها صلاحیت لیگ برتری شدن را دارند؟!
اختصاصی| میلیاردرهایی که همچنان امید دارند؛

بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛