تاریخ انتشار: 1396/06/09 09:12
کد خبر: 185784

میثاقیان شیوه خوبی را در پیش گرفته

مدیر تیم سیاه جامگان گفت: میثاقیان شهامت بالایی در بازی دادن به جوان دارد و مطمئنم که در پایان فصل چند بازیکن خوب دیگر را مانند گذشته به فوتبال کشورمان معرفی خواهد کرد.
میثاقیان شیوه خوبی را در پیش گرفته

آرمین رهبر در گفت و گو با خبرنگار،در مورد وضعیت فعلی تیم سیاه جامگان اظهار کرد:خوشبختانه شرایط تیم ما در حال حاضر آیده آل است و قرار شده پیش از دیدار مقابل برق جدید شیراز در دور سوم جام حذفی 2بازی تدارکاتی را در مشهد برگزار کنیم.از طرفی برنامه ویژه ای برای حضوری موفق در جام حذفی داریم و تمام سعی مان بر این است تا بتوانیم در این مسابقات خوب عمل کنیم.

او درباره ارزیابی اش از نتایج تیم سیاه جامگان در پنج هفته سپری شده از لیگ هفدهم گفت: اگر به تیم هایی که پایین تز از  سیاه جامگان در جدول رده بندی هستند نگاه می کنید، متوجه می شوید که عملکرد فنی تیم ما چقدر خوب بوده است.تیم ما یک تیم جوان است.  امسال یک سری مهره جدید به تیممان اضافه کرده ایم و در پنج بازی نخست لیگ برتر تنها نگاهمان به هماهنگ شدن بازیکنانمان بود، هر چند که اگر بازیکنان کمی با هوش تر عمل می کردند مطمئنا امتیازاتمان می توانست از هشت امتیاز بیشتر شود.همچنین خوشحالم که توانستیم چهار امتیاز از شش امتیاز بازی های خارج را کسب کنیم.

مدیر تیم سیاه جامگان در ادامه گفت:در عین حال با تیم هایی بازی کردیم که بازی کردن با هر کدام از آنها سختی خاص خودش را داشت و در مجموع از عملکرد بازیکنان در این پنج بازی برگزار شده رضایت کامل داریم.

رهبر درباره بازیکنان جوانی که در این فصل جذب تیم سیاه جامگان شده اند،اظهار داشت:یکی از ویژگی های بارز اکبر میثاقیان علاقه داشتن به بازیکنان جوان است،در ضمن نباید این را هم فراموش کنیم که امسال تمام مسئولان باشگاه در جذب بازیکنان با دقت خاصی عمل کردند به طوری که سعی کردیم بهترین جوانان را به خدمت بگیریم. همچنین این را هم باید بگویم میثاقیان شهامت بالایی در بازی دادن به جوان دارد و مطمئنم که در پایان فصل چند بازیکن خوب دیگر را مانند گذشته به فوتبال کشورمان معرفی خواهد کرد.

او درباره اینکه چه زمانی کارت بازی علی عسگری صادر خواهد شد،بیان کرد:تمام سعی مان بر این است  تا پیش از شروع جام حذفی کارت بازی حمیدرضا علی عسگری را دریافت کنیم تا او بدون هیچ مشکلی در جام حذفی به میدان برود.

مدیر تیم سیاه جامگان درباره کیفیت لیگ هفدهم تصریح کرد:به اعتقاد من امسال لیگ برتر بیشتر تحت تاثیر جام جهانی قرار گرفته است به طوری که خیلی از بازیکنان به دنبال این هستند تا بهترین با کیفیت شان را ارائه دهند تا همراه با تیم ملی به جام جهانی بروند.تا کنون که کیفیت مسابقات لیگ برتر خوب بوده است.

رهبر درباره کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه ثامن الائمه اظهار کرد:چون چیزی دست ما نیست تنها این موارد سبب می شود تا تمرکز بازیکنان به هم بریزد. از وضعیت موجود راضی هستیم،تنها مشکل ما در حال حاضر استقبال کم تماشاگرانمان از بازی های خانگی است که امیدوارم این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود.همچنین جا دارد از مسئولان ورزشگاه ثامن کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم که بدون هیچ مشکلی از ما حمایت می کنند.در ضمن تماشاگران مشهدی گرما و سرما برایشان فرقی ندارد و با اینکه آمدن به ورزشگاه سخت است اما مطمئنم که اگر بتوانیم در ادامه فصل نتایج خوبی را کسب کنیم بی شک تماشاگران برای دیدن بازی هایمان به ورزشگاه خواهند آمد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lnpn7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یکی از بولدترین اتفاقات ممکن در لیگ هفدهم!