تاریخ انتشار: 1396/06/09 20:05
کد خبر: 185654

عجیب اما واقعی؛پرسپولیسی ها اینگونه در دبی مستقر می شوند!

پرسپولیسی‌ها باید برای بازی برگشت مقابل الاهلی عربستان آماده سفر به امارات شوند زیرا بازی در ورزشگاه محمدبن زاید شهر ابوظبی انجام خواهد شد اما سرخپوشان به جای حضور در ابوظبی، به دبی می‌روند.
عجیب اما واقعی؛پرسپولیسی ها اینگونه در دبی مستقر می شوند!

 در این مورد شنیدیم طبق برنامه‌ریزی انجام شده برای بازی با الاهلی عربستان، پرسپولیسی‌ها 4 شب و 5 روز در امارات خواهند بود اما اقامت‌شان در ابوظبی محدود به شب قبل از بازی است.

این موضوع به خاطر نزدیکی دو شهر ابوظبی و دبی است. پرسپولیسی‌ها 18 شهریور راهی امارات می‌شوند و مستقیماً به دبی می‌روند تا در هتل ایرانیان مستقر شوند. اعضای تیم صبح روز دوشنبه بعد از صرف صبحانه با اتوبوس راهی ابوظبی خواهند شد و در هتل گرند میلینیوم مستقر می‌شوند. کنفرانس خبری و نشست هماهنگی پیش از این بازی نیز در همین هتل انجام خواهد شد که مدیران باشگاه منتظر اعلام زمان این کنفرانس و همچنین ساعت برگزاری تمرین در زمین اصلی ورزشگاه بن زاید از سوی کنفدراسیون هستند.

زمان پرواز تیم از تهران به مقصد دبی ساعت ۱۱:۴۵ روز شنبه 18 شهریور خواهد بود. تیم در دبی و باشگاه ایرانیان مستقر می‌شود و طی روزهای شنبه و یک‌شنبه دو جلسه تمرین از ساعت ۱۹:۳۰ در زمین چمن همین مجموعه پشت‌سر می‌گذارد. پرسپولیسی‌ها روز دوشنبه به ابوظبی می‌روند و ساعاتی بعد از اتمام بازی یعنی همان سه‌شنبه شب به دبی برمی‌گردند. پرواز برگشت به تهران نیز برای ساعت 21 چهارشنبه به وقت محلی تهیه شده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bj9nv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درد این روزای پرسپولیس و الاهلی یکی است!