تاریخ انتشار: 1396/07/02 16:26
کد خبر: 181307

نیاز مبرم پرسپولیس به بازگشت کاپیتان

با وجود آنکه به سالهای پایانی فوتبالش نزدیک می شود اما همچنان از بهترین های فوتبال ایران و آسیا است. پرسپولیس به کاپیتان خود بیش از همیشه نیاز دارد.
نیاز مبرم پرسپولیس به بازگشت کاپیتان

 پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازیهای تاریخ خود باید سه شنبه به مصاف الهلال عربستان برود.

این بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود و در صورت پیروزی سرخ پوشان در دو بازی رفت و برگشت برای نخستین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا خواهند کرد.

پرسپولیس با وجود آنکه در تابستان تقویت شده است و در خط دفاعی بازیکن توانایی مانند شجاع خلیل زاده را جذب کرده است اما سرخ پوشان نسبت به فصل قبل یک نقطه ضعف آشکار دارند و آن خط دفاعی این تیم است.

پرسپولیس در دیدار برابر پیکان بازنده شد و در برابر سپاهان هم با وجود آنکه دو بار پیش افتاد اما هر دو بار دروازه این تیم باز شد. سرخ پوشان در غیاب سید جلال استحکام لازم را در خط دفاعی خود ندارند و حتی بیرانوند هم بسیار متزلزل کار می کند.

تیم بزرگ پایتخت و سرمربی کروات و خوش فکر این تیم اگر می خواهد خوب نتیجه بگیرد باید سید جلال را هر چه سریعتر به ترکیب اصلی برگرداند. پرسپولیس در غیاب سید جلال شور و استحکام لازم را در خط دفاعی خود ندارد.

به احتمال خیلی زیاد سید جلال بتواند سرخ پوشان را دیدار حساس برابر الهلال همراهی کند و بازگشت او به میدان خبر بسیار خوبی برای هواداران پرسپولیس، بیرانوند و برانکو خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dl9ad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


11 سرباز احتمالی برانکو برای سوپرجام