تاریخ انتشار: 1396/07/06 14:58
کد خبر: 180762

پرسپولیسی ها، رامین رضاییان را متهم کردند

پرسپولیسی ها، رامین رضاییان را متهم کردند

رامین رضاییان در پرسپولیس هیچ دوستی نداشت، هرچندکه همه از او از بعد فنی تعریف می‌کنند و حتی مسلمان در برنامه نود با تایید اینکه کسی با او صمیمی نبوده اعتراف کرد رامین از همه بیشتر می‌دوید. پرسپولیسی‌ها هنوزهم جدایی طارمی بعد از پایان لیگ پانزدهم را از چشم او می‌بینند.
رامین با طارمی با هم به ترکیه رفتند و با تیم ریزه‌اسپور توافق کردند هرچند طارمی زودتر پشیمان شد و به پرسپولیس برگشت و رضاییان مدتی بعد با ریزه‌اسپور قطع همکاری کرد و به ایران برگشت. برانکو به این دلیل دلش تا آخر فصل با رامین صاف نشد چون او تلفن‌های باشگاه را بی‌جواب گذاشته و بدون خبر به ترکیه رفته بود. همان روزها درباره این انتقال جنجالی این‌گونه شایعه شده بود که مسئولان این باشگاه ترکیه‌ای اعلام کردند بدون طارمی حاضر نیستند با او قرارداد ببندند و در نهایت طارمی هم همراه رامین دوباره عازم ترکیه شد و با این باشگاه قرارداد بست و از بقیه داستان هم حتما باخبرید. همین اتفاق باعث شد تا بعد از بازگشت مجدد رامین بازیکنان پرسپولیس دیگر مانند سابق او را تحویل نگریند و اعلام کنند مقصر رفتن طارمی رامین رضاییان است. بازیکنان برای بازگشت طارمی حلقه شادی تشکیل دادند اما رامین بی‌سروصدا برگشت.
بعد از گذشته دوسال از این ماجرا اما با اعلام فیفا طارمی به خاطر عدم تعهد به قراردادش برای مدت 4ماه محروم شد و در آستانه بازی برابر الهلال این دیدار  را از داد. این موضوع باعث شد تا نام رامین دوباره در تمرینات پرسپولیس به گوش برسد. بازیکنان پرسپولیس در شراطی که رامین دیگر در پرسپولیس حضور ندارد دوباره پیش خودشان زمزمه می‌کنند که عامل محرومیت طارمی، رامین است و اگر طارمی را با خود به ترکیه  نمی‌برد این اتفاقات پیش نمی‌آمد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nn9eo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدایی، بهترین تصمیم برای ستاره پرسپولیس
از سقوط تا قهرمانی