تاریخ انتشار: 1396/07/16 19:56
کد خبر: 179198

توجه عجیب رسانه های عربستانی به سخنان برانکو

رسانه‌های عربستانی صحبت‌هایی را به نقل از برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس درباره بازی با الهلال و محرومیت مهدی طارمی بازتاب داده اند.
توجه عجیب رسانه های عربستانی به سخنان برانکو

روزنامه «هاتریک» بعد از چند روز تاخیر به صحبتهای اخیر برانکو ایوانکوویچ درباره بازی با الهلال اشاره کرده و نوشته است: «برانکو قدرت تیم الهلال را ستود و بازی برگشت را به خاطر دریافت ۴ گل در بازی برگشت دشوار توصیف کرد.»

در ادامه آمده است: «برانکو در یک نشست خبری در تهران گفت که انتظار داشتم بازی با الهلال سخت باشد بخصوص وقتی قرار شد با تیم باتجربه ای در این مسابقات بازی کنیم. الهلال به مراتب از الاهلی قوی‌تر است. آنها مهره های توانمندی روی نیمکت خود دارند. حتی زمانی که الهلال ۱۰ نفره شده از ما بهتر بود و از اغلب فرصتهایشان استفاده کرد. آنها باوجود اخراج شدن بازیکنشان، دو گل به ما زدند. بازی برگشت بی نهایت سخت است ولی در فوتبال هر چیزی ممکن است.»

این روزنامه به نقل از برانکو به محرومیت طارمی و بازگشت سیدجلال حسینی هم اشاره کرده است: «با احترام به رای صادرشده برایم سئوال است که چطور سه روز مانده تا شروع یک مسابقه، چنین حکمی صادر می شود؟ من نمی توانم اینرا قبول کنم. درباره سیدجلال هم باید بگویم که او بعد از غیبتی طولانی مدت در دیدار برگشت برابر الهلال بازی می کند.»

این صحبتها در سایر رسانه های عربستانی از جمله سایت «اخبار ۲۴» و همچنین سایت اماراتی «ارم نیوز» بازتاب داشته است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27xrdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین پرسپولیس/خبری خوشی که برانکو از آن سخن گفت!