تاریخ انتشار: 1396/07/17 12:47
کد خبر: 179115

بررسی شرایط امید عالیشاه برای بازگشت به پرسپولیس

هافبک پیشین پرسپولیس فقط در یک صورت اجازه بازگشت به این تیم را خواهد داشت.
بررسی شرایط امید عالیشاه برای بازگشت به پرسپولیس

امید عالیشاه در حالی از روز گذشته در تمرینات تراکتورسازی حاضر شد که به احتمال قوی در نیم فصل دوم برای این تیم به میدان خواهد رفت.

عالیشاه اگرچه یک نیم فصل دیگر از قراردادش با باشگاه پرسپولیس مانده است اما برای بازگشت به این تیم در نیم فصل باید جایگزین یکی از سرخپوشان شود که برانکو ایوانکوویچ هنوز موافقت خود را با این موضوع اعلام نکرده است.

مسئله دیگر این است که گفته می‌شود بر اساس قوانین جدید سازمان لیگ هر بازیکنی از باشگاه به دوران خدمت سربازی برود این مدت شامل قرارداد او می‌شود که در این صورت عالیشاه در نیم فصل بازیکن آزاد خواهد بود و نمی‌تواند سرخپوش شود. با این حال فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این موضوع را تایید نکرد و اظهار داشت: «عالیشاه طبق قوانین یک نیم فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و با توجه به اینکه به اجبار به خدمت سربازی رفته بعد از پایان دوران سربازی‌اش می‌تواند در زمان نقل‌وانتقالات به این تیم برگردد. هر چند این موضوع باید در کمیته تعیین وضعیت بررسی شود تا بتوان جواب قطعی داد.»

عالیشاه در شرایط فعلی از شانس بسیار کمی برای برگشت به پرسپولیس برخوردار است و اگر در نیم فصل که پایان دوران خدمت سربازی اوست نتواند سرخپوش شود آن وقت با توجه به محرومیت باشگاه پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالات این بازیکن تا زمستان سال بعد اجازه بازگشت به پرسپولیس را نخواهد داشت. با شرایط اعلام شده عالیشاه برای بازگشت به پرسپولیس در نیم فصل اول باید منتظر نظر کمیته تعیین وضعیت فدراسیون باشد و اینکه برانکو او را به جای بازیکن دیگری بخواهد که احتمالش خیلی کم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o9woq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست رسمی تراکتورسازی از پرسپولیس؛ فسخ با عالیشاه