تاریخ انتشار: 1396/07/17 19:52
کد خبر: 179046

اختصاصی/ تمدید قرارداد برانکو، مهم ترین خواسته هواداران پرسپولیس/ بازگشت به اوج با پرفسور دوست داشتنی

پرسپولیس چند وقتی است که نتوانسته هم چون گذشته درخشش خود را ادامه دهد و همین نگرانی هایی را بوجود آورده است و هواداران دوست ندارند برانکو را نیز از دست بدهند.
اختصاصی/ تمدید قرارداد برانکو، مهم ترین خواسته هواداران پرسپولیس/ بازگشت به اوج با پرفسور دوست داشتنی

ورزش فوتبال به دلیل گستردگی که دارد، همواره مورد توجه رسانه ها ومیلیارها طرفدار در سراسر دنیا می باشد و به همین دلیل و هر گونه حرکت از سوی تیم های مطرح و ستاره های فوتبال و حتی هواداران آنها، می تواند موجی از اخبار مثبت و یا منفی را بدنبال داشته باشد.

به دلیل همین حجم و فشار و استرس موجود در این ورزش، هر تیمی حتی در بالاترین سطح فوتبال دنیا، ممکن است مدتی را به علت فشارهای مداوم، دچار افت و عدم نتیجه گیری نماید و این شامل بزرگترین و بهترین تیم های دنیا هم خواهد شد و اگر به تاریخ نگاه کنیم می بینیم که نمونه های بسیاری در این خصوص را می توان مثال زد.

هر چقدر این تیم ها یا ستاره های آن از معروفیت و محبوبیت و هواداران بیشتری برخوردار باشند، به طور طبیعی اخبار پیرامون این موضوع گسترده تر خواهد بود که بعنوان نمونه و در ایران می توان به استقلال در یکی دو سال گذشته و پرسپولیس در یک مقطع کوتاه اشاره نمود.

حکایت استقلال که در نهایت به تغییر مربی انجامید جدا از پرسپولیس بوده و باید منتظر باشیم و ببینیم که در نهایت شفر آلمانی چه بر سر این تیم خواهد آورد، اما حکایت پرسپولیس بسیار متفاوت با آبی پوشان می باشد، این تیم از یک مربی با دانش در امر فوتبال برخوردار است که از بدو ورود به ایران و نشستن بر روی نیمکت پرسپولیس، یک دگرگونی بزرگ به وجود آورده و از تیم تضعیف شده و یا به عبارتی بی خطر در طی سال های گذشته، به یک تیم بسیار خطرناک و نتیجه گرا همراه با بازی خوب تبدیل نموده است.

طی دو سال گذشته اوج فشارها به این تجمیل تحمیل شده است و بدیهی است که الان با توجه به حجم این فشار به بازیکنان به خصوص ملی پوشان این تیم، دچار افت شده و با روزهای اوج فاصله گرفته باشند و اینجاست که یک هوادارا فهمیده و فوتبال شناس باید این درک را داشته باشد که این دوران گذرا بوده و روزهای خوش گذشته بزودی بازخواهد گشت.

خوشبختانه هواداران میلیونی سرخ پوشان با به این موضوع برخوردی منطقی داشته اند و حتی با شعار (پرسپولیس اول بشی آخر بشی دوستت داریم) نشان دادند که پشتوانه خوبی برای این تیم و برانکو می باشند.

اما مدیریت باشگاه باید این را بداند که هواداران پرسپولیس ، عاشق پرفسور بوده و خواسته آنها تمدید قرارداد این مربی دوست داشتنی و اخلاقگرا می باشند و برانکو را باید محور وحدت میان مدیریت و هواداران دانست و نقش او در آینده سرخ پوشان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد ودر اینجاست که مدیریت باشگاه باید تمدید قرارداد او را در اولویت برنامه های خود قرار داده تا حداقل هواداران این تیم دغدغه ای در این زمینه نداشته باشند و اگر غیر از این باشد معلوم نیست تا به کی صبوری به خرج داده و علی رغم گاف های بزرگی که داده می شود، هم چنان سکوت اختیار خواهند کرد!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y7e6a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماموریت مهم برانکو در لیگ هفدهم