تاریخ انتشار: 1396/07/21 09:53
کد خبر: 178459

برنامه ویژه پرسپولیسی‌ها برای خروج طارمی!

باشگاه پرسپولیس برای طارمی برنامه ویژه ای دارد.
برنامه ویژه پرسپولیسی‌ها برای خروج طارمی!

 مهدی طارمی که از سوی فیفا با محرومیت چهار ماهه به علت تخلف در پرونده انتقالش از ریزه اسپور ترکیه به پرسپولیس مواجه است پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از روسیه در تهران می ماند تا استراحت کرده و پس از بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان به تمرینات تیمش اضافه می شود. البته وی به دادگاه بین المللی ورزش شکایت خود را برده است تا محرومیتش کسر شود اما هنوز پاسخی از سمت آنها دریافت نکرده است تا همچنان محروم پرسپولیس لقب بگیرد.

با این حال کادر فنی پرسپولیس تصمیم جدیدی برای نحوه تمرینات طارمی در نظر گرفته اند تا دوری از بازی‌ها باعث افت این بازیکن نشود.

طارمی قرار است در طول مدت محرومیتش همراه با هم تیمی های خود در پرسپولیس تمرین کند. همچنین برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان پایتخت تمرینات انفرادی برای حفظ شرایط فیزیکی این بازیکن در نظر گرفته است که باید زیر نظر مارکو مربی بدنساز پرسپولیس انجام دهد.

همچنین باشگاه پرسپولیس برای حضور مهدی طارمی در اردوی این تیم در عمان برای بازی برگشت مقابل الهلال عربستان درخواست ویزا کرد. پرسپولیسی‌ها تا روز یکشنبه منتظر خواهند ماند تا در صورتی که بتوانند از این بازیکن در بازی با الهلال استفاده کنند او را به این سفر ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k5raa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ بهترین فرصت برای ستاره سرخپوشان مهیا شد/بازیکن پرسپولیس باید از برانکو و هواداران رای اعتماد بگیرد