تاریخ انتشار: 1396/09/01 10:25
کد خبر: 172704

چهار کبدی کار کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند

رئیس هیات کبدی کرمانشاه با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا به میزبانی کشورمان، از حضور چهار کبدی کار کرمانشاهی در این رقابت ها خبر داد.
چهار کبدی کار کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند

مختار صیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار، اظهار کرد: محمدامین نصرتی در تیم آقایان و راحله نادری، فاطمه کرمی و آزاده صیدی در تیم بانوان، کبدی کاران استان کرمانشاه هستند که در رقابت های قهرمانی آسیا به میدان خواهند رفت.

وی ادامه داد: همچنین رضا امیری از داوران برجسته کبدی کرمانشاه نیز به عنوان داور در این رقابت ها حضور خواهد داشت.

صیدی یادآور شد: رقابت های کبدی قهرمانی بزرگسالان آسیا روزهای چهارم و پنجم آذر در سرسرای امام خمینی (ره) شهر گرگان برگزار خواهد شد.

رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه با بیان اینکه 10 تیم در بخش آقایان و 11 تیم در بخش بانوان در رقابت های قهرمانی آسیا حضور دارند، گفت: ایران، کره جنوبی، پاکستان، عراق، افغانستان، سریلانکا، تایلند، هند، ژاپن و ترکمنستان تیم های شرکت کننده در بخش آقایان خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: در بخش بانوان نیز همین تیم ها به اضافه چین تایپه با یکدیگر در مسابقات قهرمانی آسیا به صورت دوره ای رقابت می کنند و در نهایت 2 تیم اول هر گروه در بخش آقایان و بانوان به نیمه نهایی راه پیدا خواهند کرد.

صیدی در پایان از آمادگی چهار ورزشکار کرمانشاهی ابراز رضایت کرد و گفت: همگی آن ها جزو بازیکنان اصلی تیم های مردان و زنان کشورمان هستند و امیدوارم به کسب نتایج مناسب از سوی تیم های ملی آقایان و بانوان کمک کنند.

در استان کرمانشاه حدود 200 کبدی کار هم اکنون زیرنظر هیات و به صورت رسمی و بیمه شده فعالیت می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39xmqw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقدی بر ناکامی تلخ تیم فوتبال جوانان ایران