تاریخ انتشار: 1395/05/10 11:15
کد خبر: 270940

خدمتی: هرلباسی بدهند بدون اعتراض می‌پوشم/ امیدوارم شروع خوبی برای ورزش ایران در المپیک باشم

تیرانداز المپیکی ایران پس از رسیدن به ریودوژانیرو گفت: امیدوارم روز اول مدال بگیریم و استارت خوبی برای ورزش ایران در المپیک داشته باشیم
خدمتی: هرلباسی بدهند بدون اعتراض می‌پوشم/ امیدوارم شروع خوبی برای ورزش ایران در المپیک باشم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیرانداز المپیکی ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا در خصوص سفر به برزیل گفت: سفر طولانی مدتی داشتیم و کمی خسته کننده بود. خوشبختانه زود اعزام شدیم و فرصت استراحت داریم. در برزیل هم تمرین رسمی خواهیم داشت. آب و هوای برزیل خوب است. یک بار چند ماه قبل برای حضور در المپیک آزمایشی به برزیل آمدیم که خیلی گرم و شرجی بود.

 

خدمتی در خصوص اردوی هانوفر ، اظهار کرد: هاوفر اردوی به درد بخوری بود و چیزهای زیادی یاد گرفتیم. نمایندگان کشورهای آمریکا، فرانسه، ایتالیا و آلمان در اردوی هانوفر بودند و اردوی مشترکی که داشتیم، مفید بود. اگر روزمان باشد، می‌توانیم کارهای بزرگ کنیم. بعد از برگشت از هانوفر استراحت داشتیم و به دلیل گرمای سالن آزادی تمرینی نکردیم.

 

وی در خصوص لباس کاروان المپیک گفت: به من هر چه بدهند می‌پوشم. وقتی لباس‌ها رسانه‌ای شد، مردم اعتراض کردند وگرنه هر چه به ما بدهند بدون اعتراض بر تن می‌کنیم چون فکر می‌کنم هر تصمیمی بگیرند حتماً در شاًن ورزشکاران ایران هست!

 

خدمتی با بیان این که فشار روی المپیکی‌ها زیاد است، خاطر نشان کرد: استرس و فشار روانی زیاد است اگر فشار کمتر بود، شرایط راحت‌تر بود. من خودم تجربه المپیک را ندارم و فشار رویم زیاد است. المپیک جای تمام قهرمانان بزرگ است. تعداد ورزشکاران نسبت به جهانی خیلی کمتر است اما همگی حاضران در المپیک از بزرگان تیراندازی هستند. روز مسابقات خیلی مهم است که شرایط خوب باشد و کسی که آمادگی ذهنی داشته باشد و بر فشار روانی غلبه کند موفق می‌شود.

 

دارنده برنز جهان در خصوص شرایطش در دو بخش اسلحه بادی و خفیف، خاطر نشان کرد: آمادگی‌ام در بادی و خفیف به یک اندازه است. اما در بادی تجربه بیشتری داشته‌ام و تجربه حضورم در فینال در بخش بادی بسیار بیشتر است. خفیف را دیرتر شروع کردم اما رکوردهای خوبی ثبت کردم.

 

وی در پایان  اضافه کرد: لازلو و اینانلو خیلی ما را حمایت کردند و خیلی به ما یاد داد. از همه کسانی که حتی یک قدم برای ما برداشتند، تشکر میکنم. از همه می‌خواهم برایمان دعا کنند که در المپیک نتیجه بگیریم. ما نمایندگان روز اول ایران هستیم و امیدوارم روز اول مدال بگیریم و استارت خوبی برای ورزش ایران در المپیک داشته باشیم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjkp6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلخوری سرمربی خارجی تیم ملی تیراندازی از عدم پرداخت دستمزدش
9 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛

پاکستان در ریو حتی یک نماینده هم ندارد!
6 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛