تاریخ انتشار: 1395/12/28 11:52
کد خبر: 222279

آخرین وضعیت شهربانو منصوریان بعد از حمله قلبی+عکس

عضو تیم ملی ووشو بانوان ایران که روز پنج شنبه به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شده بود بر اساس گفته خواهرش شرایط خوبی دارد و عصر دیروز جمعه از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش فرتاک ورزشی، شهربانو منصوریان عصر پنجشنبه به دلیل حمله قلبی در بیمارستانی در سمیرم بستری شد. برخی ابهامات در خصوص شدت حمله قلبی وی و اینکه او در حالت بیهوشی به بیمارستان منتقل شده، نگرانی علاقمندان ورزش و همچنین مسئولان ورزش کشور و بخصوص فدراسیون را به دنبال داشت.

اما خوشبختانه با تمهیدات پزشکان معالج وی و آزمایشات و تست های پس از درمان این بانوی قهرمان مشخص شد که مشکل خاصی وجو ندارد و وی می تواند بزودی به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهد.

شهربانو منصوریان که عصر جمعه از بیمارستان سیدالشهدا(ع) مرخص شد نیز با اشاره به اینکه حال عمومی خوبی دارد ابراز امیدواری کرد که از فردا به فعالیت ورزشی خود ادامه دهد.

آخرین وضعیت شهربانو منصوریان بعد از حمله قلبیفرماندار شهرستان سمیرم و معاون وی به همراه مسئولان ورزش و جوانان سمیرم نیز با حضور در منزل بانوی ووشوی جهان جویای حال این ورزشکار قهرمان مدال آور شدند.

شهربانو منصوریان ۲۹ ساله متولد شهرستان سمیرم از توابع استان اصفهان، حدود ۲۰ سال است که در رشته های رزمی فعالیت دارد، وی تا به حال افتخارات زیادی را به همراه دو خواهر دیگرش در ووشو به دست آورده است.

شهربانو منصوریان از ۹ سالگی به ورزش های رزمی علاقه مند شد و علاوه بر ووشو در رشته کونگ فو نیز حال فعالیت داشته است.

وی سه مدال طلای جهانی، یک مدال طلای جام جهانی اندونزی، یک نشان طلای آسیا و همچنین چندین قهرمانی کشوری در رشته ووشو بخش ساندا بدست آورده است.

الهه و سهیلا منصوریان، خواهران شهربانو هستند و هر سه نابغه ووشو، افتخارات زیادی را در این رشته برای ایران اسلامی به دست آورده اند.

شهرستان سمیرم با سه هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته و ۴۰ هیات ورزشی فعال در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8xkm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ملی پوش استقلال از لیست کی روش خط می خورد