تاریخ انتشار: 1395/04/24 09:52
کد خبر: 273983

راه صعود تنیس ایران به گروه 2 آسیا هموار است

در رقابتهای تنیس دیویس کاپ که به میزبانی ایران از 21 تیر آغاز شد، انتظار می رود ایران به گروه 2 آسیا صعود کند
راه صعود تنیس ایران به گروه 2 آسیا هموار است

به گزارش سرویس ورزش های راکتی فرتاک ورزشی، ۲۶ تیر تکلیف تنیس ایران برای صعود یا عدم صعود به گروه ۲ آسیا اقیانوسیه مشخص می شود. گروهی که ما و لبنان مدتی پیش از آن به گروه ۳ سقوط کرده ایم و حالا در جمع تیم های دسته سومی و حتی دسته چهارمی ها(که به دسته ۳ صعود کرده اند) برای بازگشت به جایگاه قبلی خود تلاش می کند.

گرفتن میزبانی رقابتهای دیویس کاپ این شانس رابه ایرانی ها داده است که در شرایط آب و هوایی  خود و البته از همه چیز مهمتر در جمع هواداران علاقه مند و پرشور خود برای پیروزی تلاش کنند. چیزی که در همین دو مسابقه اول هم به خوبی مشهود بود.

رقابتهای تنیس دیویس کاپ در ایران که از ۲۱ تیرماه آغاز شده در دو گروه در حال برگزاری است:

گروه A

ایران- ترکمنستان- جزایر پاسیفیک- هنگ کنگ

گروه B

لبنان- سوریه- کامبوج- قطر- سنگاپور

 

تیم های این دو گروه ابتدا هر کدام در گروه خود مسابقه خواهند داد و پس از مشخص شدن شرایط جدول به صورت ضربدری به مصاف هم خواهند رفت.

با توجه به ترکیب تیم های شرکت کننده در این مرحله از دیویس کاپ این انتظار از ایران و لبنان برای صعود به مرحله ۲ بالاست. تیم های سقوط کننده از گروه ۲ ( ایران و لبنان ) ، تیم های حاضر در گروه ۳ ( ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه ۴ ( جزایر پاسیفیک ، قطر و سنگاپور ) در این مسابقات حضور دارند.

انوشا شاهقلی ، شاهین خالدان، امیر والا معدنچی و محمد کارگران اروجی هم ترکیب تیم ملی تنیس ایران در این رقابت ها را تشکیل می دهند. ملی پوشان ایران تا کنون با دو برد شانس های خود برای صعود را بالا برده اند. ایران اگر بخواهد کار به اما و اگر نکشد باید صدرنشین گروه خود شود تا در مرحله بعدی رقابتها (۲۶ تیر) با تیم های ضعیف تر گروه B مسابقه دهد. تیم ملی تنیس ایران پس از یک روز استراحت جمعه ۲۵ تیر به مصاف ترکمنستان می رود.


منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaavd

آخرین اخبار