تاریخ انتشار: 1395/07/22 12:20
آغاز برنامه های ویژه بین المللی برای امین احمدیان
کد خبر: 256019

اقدامی قابل تحسین از سوی فدراسیون تنیس روی میز/ احمدیان در دسته برتر بزرگسالان ماندنی شد

در راستای پشتواته سازی برای تیم ملی بزرگسالان ، امین احمدیان نوجوان مستعد ایرانی به کمپ تمرینی مجارستان و تورهای جهانی اسلواک(نوجوانان) و بوداپست(نوجوانان و جوانان) اعزام می گردد .
اقدامی قابل تحسین از سوی فدراسیون تنیس روی میز/  احمدیان در دسته برتر بزرگسالان ماندنی شد

به گزارش فرتاک ورزشی پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، با پیشنهاد و برنامهریزیهای مشترک مدیر تیمهای ملی و بخش بینالملل و با حمایت فدراسیون، امین احمدیان قرار است به اتفاق صمد تدبیری مربی تیم ملی نوجوانان از تاریخ 25 مهر ماه لغایت 2 آبان در تمرینات باشگاه BVCS بوداپست و از تاریخ 3 آبان لغایت 6 آبان در تمرینات تیم ملی جوانان مجارستان حاضر شود .

این ورزشکار نوجوان از جمله مستعدینی میباشد که در راستای سیاستهای جدید فدراسیون مبنی بر پشتوانه سازی و نگاهی جامع به حضوری بهتر در المپیک 2020 توکیو مورد توجه و حمایت قرار میگیرد .

این ورزشکار بعد از تمرین دوازده روزه در مجارستان از آنجا عازم تورجهانی نوجوانان در اسلواک شده و سپس مجدد به مجارستان برگشته و در تور جهانی نوجوانان و جوانان بوداپست با رقبای عمدتا اروپایی خود به رقابت می پردازد .

امین احمدیان در 9 ماه اخیر با 14 سال سن نظر کارشناسان مختلف را به سوی خود جلب کرده است، او علاوه بر حضور در ترکیب اصلی تیمهای ملی نوجوانان و جوانان، با 70 روز اردوی مستمر داخلی و همچنین حضور تشویقی در تمرینات تیم ملی بزرگسالان قبل از اعزام به مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک و اعزام به میادین بینالمللی قطر، چین، قزوین و قهرمانی آسیا در تایلند، برای اولین بار به ترتیب با موفقیت در مسابقات آزاد، دسته سه، دسته دو و سرانجام دسته یک بزرگسالان کشور، توانسته به جمع 16 ورزشکار برتر بزرگسالان راه یابد . 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vyknn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محجوبه عمرانی: پدرم سرمایه بزرگی برای ورزش این کشور است