تاریخ انتشار: 1395/07/30 19:29
کد خبر: 254092

جوانان پارس بالهای شاهین را برچیدند

در هفته چهارم لیگ برتر جوانان استان در یک بازی برتر تیم جوانان پارس جنوبی در روزی که میلاد تقیان هت تریک کرد در زمین دیلم به برتری 4 بر 1 دست یافت.
جوانان پارس بالهای شاهین را برچیدند

به گزارش فرتاک ورزشی، در این بازی و در دقیقه یک با پاس پشت دفاع اسلوب میلاد تقیان توپ چیپ قشنگی از روی دست دروازه بان حریف عبور داده و اب سردی بر تیم شاهین ریخت.در ادامه در دقیقه 35 اسلوب با یه خطا روی فوروارد حریف کارت زرد گرفت و در دقیقه 37 ارمین هنردیده بجای دلگشای مصدوم وارد زمین شد.و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر دو تیم به رختکن رفتند.با شروع نیمه دوم با تعویض ناطقی پور بجای شفیعی حملات تیم پارس از سر گرفته شد و در دقیقه 57 لاری در یک ضربه به توپ بعد از اعلام خطای داور، از داور بازی کارت زرد گرفت.

در دقیقه 60 بازی در یک ضد حمله با پاس حسین ریزی میلاد از نیمه زمین با حمل توپ عالی توپ را در سه کنج دروازه حریف جای داد. دقیقه 65 بازی محمد رضا جمشیدی بجای محمد رضا اصفهانی وارد بازی شد و پنج دقیقه بعد در یک فرار عالی و پشت سر گذاشتن چند بازیکن توپ را در عرض زمین و به سمت بیرون محوطه به حمید حسن پور رساند و حمید در روز خوب بازیش با ضربه ای سرکش و محکم گل سوم را بثمر رساند.

در دقیقه 75 ضربه ای کاشته نصیب تیم پارس شد که لاری توپ را به دفاع کوبید و در برگشت میلاد تقیان گل سوم خود و گل چهارم رو وارد دروازه کرد.گل تیم حریف در روز بد داوری و از روی نقطه پنالتی بثمر رسید که تماشاگران دیلم نیز از این اعلام پنالتی متعجب شدند.در دقیقه 80 داور بازی به اشتباه سرمربی موفق رده جوانان را اخراج نمود .لازم به ذکر ذکر میباشد بعلت  مصدویت حمید حسن پور تیم پارس ده نفره 25 دقیقه اخر بازی را ادامه داد.بازی در نهایت با نتیجه چهار بر یک به پایان رسید.

بهترین بازیکنان میدان میلاد تقیان و حمید حسن پور بودند .

خبرنگار: "حجت عبداللهی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wywkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیتی ، استوک را گلباران کرد