تاریخ انتشار: 1396/10/27 18:51
کد خبر: 164331

خیرآبادی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید شد

مصوبات جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی اعلام شد.
خیرآبادی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید شد

 جلسه شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در محل خانه کشتی عبداله موحد تهران برگزار شد که مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1- احد پازاج، مدیر تیم‌های ملی کشتی بزرگسالان و امید، جمشید خیر آبادی را بعنوان سرمربی تیم ملی امید معرفی و اعضای شورای فنی موضوع پیشنهادی را مورد بحث قرارداده و در نهایت نظر مثبت خود را اعلام کردند. با توجه به مغایرت شرایط ایشان با شاخص های بند (هـ) از نظام نامه فنی، موضوع مذکور باید به تایید هیات‌های کشتی استانها نیز برسد.

2- مرعشیان، عضو شورای فنی پیشنهاد کرد با توجه به اینکه جام تختی کشتی فرنگی در بندر ماهشهر استان خوزستان برگزار می‌شود سهمیه‌ای ویژه برای استفاده از مربیان سازنده کشتی استان خوزستان به استان مذکور داده شود. موضوع یاد شده به تایید اعضای شورای فنی رسید.

3- اعضای شرکت کننده تیم‌های منتخب کشتی ایران در جام تختی مطابق ضوابط اعلامی شورای فنی از سوی مدیر تیم‌های ملی معرفی و در نهایت به تائید شورا رسید.

4- اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در مسابقات جهانی فرانسه که در جلسه گذشته حضوریشان در مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی به تائید رسید، بنابه درخواست مدیر تیم‌های ملی کشتی بزرگسالان و امید می‌توانند در مسابقات جام تختی شرکت کنند.

5- بنابه درخواست احد پازاج مدیر تیم‌های ملی کشتی بزرگسالان و امید، اعضای شورای فنی به رضا خدری در 55 کیلو، حمیدرضا خامسی در 55 کیلوگرم، محمدحسین حسینی در 72 کیلو و رضا عباسی در 63 کیلوگرم مجوز حضور در جام تختی را دادند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ddkwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معرفی نفرات فیکس اوزان 70 و 75کیلوگرم ووشو بانوان

نبود اسپانسر مشکل اصلی وودبال ایران
شهرداری ها می توانند کمک کنند