تاریخ انتشار: 1395/04/20 16:19
کد خبر: 274709

2 مدال طلا و 2 برنز آسیا در انتظار کشتی‌گیران نوجوان ایران

در جریان رقابت‌های روز پایانی کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا، 2 نماینده ایران راهی دیدار نهایی شدند و دو کشتی‌گیر دیگر ایران نیز برای کسب مدال برنز به روی تشک خواهند رفت.
2 مدال طلا و 2 برنز آسیا در انتظار کشتی‌گیران نوجوان ایران

به گزارش سرویس کشتی فرتاک ورزشی و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت‌های روز چهارم و پایانی کشتی نوجوانان قهرمانی آسیا امروز یک شنبه در سالن دانشگاه ورزشی شهر تایچونگ کشور چین تایپه، در سه وزن کشتی آزاد و دو وزن کشتی فرنگی در حال برگزاری است.

این مسابقات امروز، در اوزان 46،42 و 50 کشتی آزاد و اوزان 85 و 100کیلو کشتی فرنگی برگزار می شود که نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دور مقدماتی به شرح زیر است:

 در وزن 42 کیلوگرم کشتی آزاد ابولفضل آرمیده در گام نخست با نتیجه 12-2 از سد کومارساهیل از هندوستان گذشت. آرمیده در کشتی دوم خود در مقابل  شایرشعبانف از ازبکستان 7-0شکست خورد و با توجه به راهیابی حریف ازبکستانی به فینال، آرمیده در گروه شانس مجدد با نتیجه 10-0 هوسان لین از چین تایپه را مغلوب کرد و عصر امروز برای کسب مدال برنز به روی تشک می‌رود.

 امیرحسین خدابخشی آزادکار وزن 46 کیلوگرم کشورمان در دور اول تمیرلان اولو از قرقیزستان را 8-3 مغلوب کرد، وی در دور بعدی با نتیجه 10-0 مغلوب رستم بک جورایف از ازبکستان شد اما با راهیابی کشتی گیر ازبکستانی به فینال، خدابخشی در گروه شانس مجدد مقابل رتاناتیوات از تایلند با نتیجه 12-0 پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت.

در وزن 50 کیلوگرم کشتی آزاد امیر پرسته در گام نخست با نتیجه 10-0 آخمتوف از قزاقستان را شکست دا، وی در کشتی دوم خود با حساب 6-0از سد امیربک سلیموف از ازبکستان گذشت. کشتی گیر کشورمان در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 12-2 نورزیگیت آریپ از قزاقستان را شکست داد و فینالیست شد.

در وزن 85 کیلوکشتی فرنگی حسن فروزنده پس از استراحت در دور اول مقابل میدرآبیکیف از قرقیزستان 2-0پیروز شد. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل مصطفی گاسانوف دیگر کشتی قرقیزستانی با نتیجه 5-0 به برتری رسید و به فینال راه یافت.

محمدرضا رمضانی  کشتی گیر وزن 100 کیلو کشتی فرنگی در دور اول با نتیجه 2-0 و ضربه فنی کامیل زومازا از قرقیزستان را مغلوب کرد. رمضانی در دور دوم با نتیجه 8-0 مقابل آویش آوش از هندوستان شکست خورد و با توجه به شکست کشتی گیر هندی در دور بعد رمضانی از دور رقابت ها کنار رف

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g68l9

آخرین اخبار