تاریخ انتشار: 1395/04/23 18:22
مصدومیت سلیمی راز است؛
کد خبر: 274076

سلیمی، در فکر جا به جایی رکورد

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: ما با 6 نفر در اردوی آمادگی برای المپیک هستیم
سلیمی، در فکر جا به جایی رکورد

به گزارش سرویس کشتی و وزنه برداری فرتاک ورزشی، سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران، در خصوص تمرینات ملی‌پوشان برای حضور در المپیک ریو و همین‌طور اعلام زمان اسامی 5 وزنه‌بردار اصلی، اظهار داشت:‌ ما 7 وزنه‌بردار داشتیم که امروز سیدایوب موسوی خط خورد، او یکی از آینده‌داران تیم ملی کشورمان است، اما تمرینات در ادامه با 6 نفر پیگیری می‌شود و اواخر هفته بعد نیز قرار است ترکیب 5 نفر اصلی را اعلام کنیم.

وی اظهار داشت:‌ کیانوش رستمی، سهراب مرادی و علی هاشمی، محمدرضا براری، بهداد سلیمی و بهادر مولایی، 6 وزنه‌بردار حاضر در اردو هستند.

انوشیروانی در خصوص مصدومیت بهداد سلیمی گفت: او با سه ماه تمرین به وضعیت خوبی رسیده، اما برای اینکه شرایط حساس نشود، شرایط بهداد به صورت یک راز باقی می‌ماند، اما باید بگویم خبرهای خوبی در هفته‌های آینده درباره او خواهید شنید. سلیمی در صدد دفاع از عنوان قهرمانی و جابجایی رکورد است، چون سه ماه دیرتر تمریناتش را شروع کرده، تلاش ما این است که او هفته‌های پایانی و برای المپیک به اوج برسد.

وی که با رادیو جوان صحبت می‌کرد، درباره پیش‌بینی مدال در المپیک ریو یادآور شد: تلاش می‌کنیم انتظارات مردم و مسئولان را در میدان المپیک برآورده کنیم، البته سه سال میانگین سنی ما بالاتر رفته و همان‌طور که می‌دانید وزنه‌برداری رشته‌ای رکوردی است که نمی‌توان قول مدال داد.

به گزارش فارس انوشیروانی در حالی امروز عصر حذف ایوب موسوی خبر داد که پیش از این خبرنگار فارس بعد از رکوردگیری این موضوع را اعلام کرده بود که مسئولان فدراسیون در واکنش به این خبر تأکید کردند این موضوع گمانه‌زنی رسانه‌هاست.


منبع: فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lllq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فدراسیون وزنه برداری برای ترکیب تیم اعزامی به ریو جلسه تشکیل داد