تاریخ انتشار: 1395/04/31 15:10
کد خبر: 272729

مولایی: ذهنم درگیر رکوردگیری تیم ملی و حذف از المپیک بود

ملی‌پوش فوق‌سنگین وزنه‌برداری گفت: ذهنم درگیر رکوردگیری تیم ملی و حذف از المپیک بود که ناگهان نمی‌دانم چه شد.
مولایی: ذهنم درگیر رکوردگیری تیم ملی و حذف از المپیک بود

به گزارش سرویس کشتی و وزنه برداری فرتاک ورزشی، بهادر مولایی در خصوص سانحه رانندگی که بامداد امروز برای او پیش آمد، گفت: در جاده و پشت فرمان بودم، اما ذهنم درگیر رکوردگیری تیم ملی و حذف از المپیک بود که یک دفعه خوابم بُرد و دیگر نمی‌دانم چه شد.

 

وی افزود: در اردوی کلاچای رکوردگیری انجام شد و گفته بودند اصلی‌‌ترین رکوردگیری المپیک است من هم وزنه زدم، اما هاشمی اوت کرد و باید خط می‌خورد، اما نخورد. باز هم روز چهارشنبه او را در رکوردگیری شرکت دادند، اما باز هم وزنه زد و خراب کرد با این وجود دوباره او را نگه داشتند در حالی که من و براری خوب کار کردیم، اما مجدداً‌ روز گذشته رکوردگیری انجام شد که منجر به حذف من شد.

 

دارنده مدال نقره جهان تصریح کرد: برای وزنه‌برداری که وزن بالایی دارد سخت است که در عرض یک هفته در 3 - 4 رکوردگیری شرکت کند. بدن من هم خیلی خسته بود و امیدی نداشتم این دفعه وزنه بزنم، اما با غیرت و لطف خدا هر چه داشتم گذاشتم و به این رکوردها رسیدم.

مولایی درباره جلسه شورای فنی نیز گفت: در این جلسه از 26 رأی که 13 نفر دادند، 12 رأی به براری، 10 رأی به هاشمی و 4 رأی به من تعلق گرفت که من را خط زدند. برای من جای تعجب بود که چطور کمیته فنی با این همه تجربه و حضور در ورزش در این 10 سال شناختی از من نداشته و جوانی را که یک سال است به اردوی تیم ملی آمده است انتخاب کردند، واقعاً‌ متأسفم.

وی درباره آسیب‌دیدگی‌اش گفت: از ناحیه لگن، کتف و عضله آرنج دست چپ دچار آسیب‌دیدگی شدم و نیازمند عمل جراحی مجدد هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ank9k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئیس فدراسیون وزنه‌برداری بر بالین مولایی حاضر شد+تصاویر

مولایی: نمی‌دانم چرا از لیست المپیکی‌ها خط خوردم
مراسم بدرقه کاروان المپیکی ایران؛